  • 1. Data: 2004-01-13 14:09:15
    Temat: Potrzebny notariusz - ile kosztuje...
    Od: "Jakub" <b...@g...pl>

    Witam!
    Czy uslugi notarialne roznych notariuszy moga roznic sie cena czy tez sa na
    to stawki monopolowe? Jest do zlecenia spisanie umowy z okolo 40-ma osobami,
    sprzedaz jednej wiekszej dzialki pod garaze, kazda osoba podpisujaca umowe
    jest wspolwlascicielem 1/40 dzialki, cena dzialki na osobe wyniosla ponizej
    2000zl. Ile w przyblizeniu wyniesie na osobe calkowity koszt sporzadzenia,
    podpisania umowy i wpisania do ksiag wieczystych?

    --
    Pozdrawiam,
    Jakub

  • 2. Data: 2004-01-13 14:37:04
    Temat: Re: Potrzebny notariusz - ile kosztuje...
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    "Jakub"

    Ile w przyblizeniu wyniesie na osobe calkowity koszt sporzadzenia,
    > podpisania umowy i wpisania do ksiag wieczystych?

    moje przypuszczenie to okolo 3,5% ~ 70pln na osobe

  • 3. Data: 2004-01-13 17:31:04
    Od: "Jakub Ziobro" <q...@p...onet.pl>

    > Ile w przyblizeniu wyniesie na osobe calkowity koszt sporzadzenia,
    >
    > moje przypuszczenie to okolo 3,5% ~ 70pln na osobe

    Jesli rzeczywiscie taka cena to mam oferte pracy dla notariusza, wojewodztwo
    podkarpackie a dokladnie Sanok. W sumie okolo 40 umow, tak jak pisalem
    wczesniej. Zainteresowanych prosze na priv'a, ew. jesli ktos ma znajomego
    notariusza ktory by sie podjal takiego wyzwania to prosze o namiary... Z
    gory wielkie dzieki!

    --
    Pozdrawiam,
    Jakub Ziobro