  • Data: 2004-03-22 15:28:10
    Temat: Re: Odwieszenie zawiasow kiedy
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c3fk4b$aha$1@news.onet.pl...
    > Witam. Kiedy moga byc odwieszone zawiasy(wyrok w zawieszeniu), jesli sie
    > popelni takie same przestepstwo lub podobne. Ale pytanie mam takie:kiedy
    te
    > zawiasy sa odwieszane, czy w momencie wyroku w sadzie czy wystarczy ze
    jest
    > wszczete dochodzenie czy cos i juz klienta zamykaja mimo ze mu nikt
    jeszcze
    > nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.
    > Dzieki za odpowiedzi.

    Przeczytaj art. 177 kkw - decyduje sad, ktory "zawiesil" w pierwszej
    instancji, wydajac postanowienie i zarzadzajac wykonanie zawiasow. Wczesniej
    ten sad powinien Cie wezwac i wysluchac. Zanim jednak w ogole wyznaczone
    zostanie posiedzenie w tej sprawie, Twoja wina w tej drugiej sprawi (majacej
    byc powodem odwieszenia) musi byc udowodniona, czyli musi zapasc prawomocny
    wyrok.

    Samo dochodzenie nie wystarczy, ale w zaleznosci od zarzutu moga aresztowac,
    a kiedys tam odwiesic...

    --
    pozdrawiam:-) Marek