  • 1. Data: 2004-03-19 20:12:36
    Temat: Odwieszenie zawiasow kiedy
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Kiedy moga byc odwieszone zawiasy(wyrok w zawieszeniu), jesli sie
    popelni takie same przestepstwo lub podobne. Ale pytanie mam takie:kiedy te
    zawiasy sa odwieszane, czy w momencie wyroku w sadzie czy wystarczy ze jest
    wszczete dochodzenie czy cos i juz klienta zamykaja mimo ze mu nikt jeszcze
    nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.
    Dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-03-19 21:38:31
    Temat: Re: Odwieszenie zawiasow kiedy
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jeszcze
    > nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.

    Dopóki nie ma prawomocnego wyroku, to jesteś niewinny.
    Tak więc odwieszenie dopiero po skazaniu za to drugie
    przestępstwo.

  • 3. Data: 2004-03-19 21:45:05
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeszcze
    > >

    > Dopóki nie ma prawomocnego wyroku, to jesteś niewinny.
    > Tak więc odwieszenie dopiero po skazaniu za to drugie

    Art. 75. § 1. Sąd zarządza wykonanie kary, jeżeli skazany w okresie próby
    popełnił podobne przestępstwo umyślne, za które orzeczono prawomocnie karę
    pozbawienia wolności

    PS. To to git.

  • 4. Data: 2004-03-20 06:27:22
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

> [...]
    > popełnił podobne przestępstwo umyślne, za które orzeczono prawomocnie karę

    Ten artykul ma jeszcze nastepne paragrafy i...czasami
    Sady z nich korzystaja :)
    Pozdr.

  • 5. Data: 2004-03-20 08:45:25
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    > Art. 75. § 1. S?d zarz?dza wykonanie kary, je?eli skazany w okresie próby
    > pope?ni? podobne przest?pstwo umy?lne, za które orzeczono prawomocnie kar?
    > pozbawienia wolno?ci

    A jezeli popelni inne przestepstwo?Czy rowiez odwiesza sie kare?

  • 6. Data: 2004-03-20 10:05:43
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Uzytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A jezeli popelni inne przestepstwo?Czy rowiez odwiesza sie kare?

    Mozna , ale to juz fakultatywnie a nie obligatoryjnie.
    Zalezy od konkretnej sprawy/ Sadu itd
    Pozdr

  • 7. Data: 2004-03-22 15:28:10
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

> [...]
    jeszcze
    > nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.

    Przeczytaj art. 177 kkw - decyduje sad, ktory "zawiesil" w pierwszej
    instancji, wydajac postanowienie i zarzadzajac wykonanie zawiasow. Wczesniej
    ten sad powinien Cie wezwac i wysluchac. Zanim jednak w ogole wyznaczone
    zostanie posiedzenie w tej sprawie, Twoja wina w tej drugiej sprawi (majacej
    byc powodem odwieszenia) musi byc udowodniona, czyli musi zapasc prawomocny
    wyrok.

    Samo dochodzenie nie wystarczy, ale w zaleznosci od zarzutu moga aresztowac,
    a kiedys tam odwiesic...

    --
    pozdrawiam:-) Marek