1. Data: 2004-03-19 20:12:36
Temat:Odwieszenie zawiasow kiedy
Od:"adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Kiedy moga byc odwieszone zawiasy(wyrok w zawieszeniu), jesli sie
popelni takie same przestepstwo lub podobne. Ale pytanie mam takie:kiedy te
zawiasy sa odwieszane, czy w momencie wyroku w sadzie czy wystarczy ze jest
wszczete dochodzenie czy cos i juz klienta zamykaja mimo ze mu nikt jeszcze
nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.
Dzieki za odpowiedzi.

2. Data: 2004-03-19 21:38:31
Temat:Re: Odwieszenie zawiasow kiedy
Od:Marcyś <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeszcze
> nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.

Dopóki nie ma prawomocnego wyroku, to jesteś niewinny.
Tak więc odwieszenie dopiero po skazaniu za to drugie
przestępstwo.

3. Data: 2004-03-19 21:45:05
Od:"adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze
> >

> Dopóki nie ma prawomocnego wyroku, to jesteś niewinny.
> Tak więc odwieszenie dopiero po skazaniu za to drugie

Art. 75. § 1. Sąd zarządza wykonanie kary, jeżeli skazany w okresie próby
popełnił podobne przestępstwo umyślne, za które orzeczono prawomocnie karę
pozbawienia wolności

PS. To to git.

4. Data: 2004-03-20 06:27:22
Od:"Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popełnił podobne przestępstwo umyślne, za które orzeczono prawomocnie karę

Ten artykul ma jeszcze nastepne paragrafy i...czasami
Sady z nich korzystaja :)
Pozdr.

5. Data: 2004-03-20 08:45:25
Od:"Artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Art. 75. § 1. S?d zarz?dza wykonanie kary, je?eli skazany w okresie próby
> pope?ni? podobne przest?pstwo umy?lne, za które orzeczono prawomocnie kar?
> pozbawienia wolno?ci

A jezeli popelni inne przestepstwo?Czy rowiez odwiesza sie kare?

6. Data: 2004-03-20 10:05:43
Od:"Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> A jezeli popelni inne przestepstwo?Czy rowiez odwiesza sie kare?

Mozna , ale to juz fakultatywnie a nie obligatoryjnie.
Zalezy od konkretnej sprawy/ Sadu itd
Pozdr

7. Data: 2004-03-22 15:28:10
Od:"Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze
> nic nie udowodnil a jest jedynie przypuszczenie.

Przeczytaj art. 177 kkw - decyduje sad, ktory "zawiesil" w pierwszej
instancji, wydajac postanowienie i zarzadzajac wykonanie zawiasow. Wczesniej
ten sad powinien Cie wezwac i wysluchac. Zanim jednak w ogole wyznaczone
zostanie posiedzenie w tej sprawie, Twoja wina w tej drugiej sprawi (majacej
byc powodem odwieszenia) musi byc udowodniona, czyli musi zapasc prawomocny
wyrok.

Samo dochodzenie nie wystarczy, ale w zaleznosci od zarzutu moga aresztowac,
a kiedys tam odwiesic...

--
pozdrawiam:-) Marek