  • 21. Data: 2007-07-14 13:46:41
    Temat: Re: Odszkodowanie - spalenie samochodu
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj

    Policja zjawila sie i generalnie przekonywala mnie, by zrezygnowac z
    wniosku o wszczecie postepowania (ustalenie sprawcow podpalienia).

    SUPER

  • 22. Data: 2007-07-14 15:36:09
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Fri, 13 Jul 2007 23:00:55 +0200, "zenek" <d...@d...dd> wrote:

    >:))) Dawno się tak nie uśmiałem .

    To wcale nie jest takie śmieszne. Gdyby śmietnik był zabezpieczony - nie
    tyle wypełniony wodą, ile po prostu solidnie zamknięty - to nie zostałby
    podpalony i nie byłoby szkody. Analogia jest wcale niezła.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 23. Data: 2007-07-14 20:53:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Circulus V. wrote:

    > To wcale nie jest takie śmieszne. Gdyby śmietnik był zabezpieczony - nie
    > tyle wypełniony wodą, ile po prostu solidnie zamknięty - to nie zostałby
    > podpalony i nie byłoby szkody. Analogia jest wcale niezła.

    Znaczy się co? Dla ciebie śmietnik powinien być opancerzony, z zamkiem
    zegarowym, kombinacją cyfrową i dwoma kluczami? ;->

  • 24. Data: 2007-07-16 11:52:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Spoko: niedozwolona immisja...
    JaC

    -----

    > A co takiego zrobił właściciel śmietnika, że możesz to powiązać ze spaleniem się
    Twojego samochodu?