  • 1. Data: 2007-07-12 18:15:56
    Temat: mandat i egzekucja
    Od: "grupka" <n...@s...pl>

    Witam,

    dostalem mandat. Tak, rozmawialem przez telefon, pokwitowalem, wrzucilem do
    schowka i zapomnialem. A szerze mowiac nie zaplacilem bo nie mialem czasu.

    Po kilku miesiacach przyszlo pisemko cos jak egzekucja trybie
    administracyjnym, że mi potraca mandat + 10 zl z wynagrodzenia. OK niech tak
    zrobia pomysalem. Po 3 wyplatach zauwazylem, ze nic mi nie potracili.
    Rzucilem okiem na to pisemko i spostrzeglem, ze skierowano ja do innej firmy
    o zbieznej nazwie, ale innym adresem.

    Podejrzewam, ze to tylko przedluzy czas a mandat i tak sobie sciagna. Czy
    mam racje? Czy tez moge sobie liczyc od tego dnia 10 lat do przedawnienia?

    dzieki za info

  • 2. Data: 2007-07-13 14:30:12
    Temat: Re: mandat i egzekucja
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > mam racje? Czy tez moge sobie liczyc od tego dnia 10 lat do przedawnienia?

    A czemu 10 lat, nie czasem 3 ? I od innego momentu?

    Cezar