  • 1. Data: 2007-07-12 18:43:46
    Temat: pozew do sądu
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam dłuznika :(.
    Jest to osoba prywantna, nie firma.
    Chce poprzez sąd odzyskać pieniądze. Szukam na googlach jakiegos wzoru
    pisma do sadu, ale przez to ze nie do konca wiem jak wyszukiwac,
    znajduje belkot.
    Jezeli ktos moglby podac mi link gdzie znajde pozew, lub napisac mi
    czego mam szukac, to bede wdzieczny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-12 19:03:30
    Temat: Re: pozew do sądu
    Od: CC <o...@i...pl>

    Wejdz na strone rzecznika praw obywatelskich - okiknij na baner
    e-poraDNIKI a potem zerknij na postepowanie przed sadami
    cywilnymi - powinno cos tam byc.
    W razie czego w moim serwisie www.obnie.info publikuje na głównej
    stronie na górze link do instytucji udzielajacych darmowych porad
    prawnych, powinni pomóc.

    ### Obywatele muszą założyć władzy kaganiec
    i trzymać ją na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposłuszeństwo".

    http://www.obnie.info

  • 3. Data: 2007-07-12 19:11:13
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Czy to bedzie
    "Pozew o zapłatę w postępowaniu nakazowym " ??

    Prowadzac DG chce pozwac osobe prywatna.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-07-12 22:07:50
    Od: "Sarajewo" <h...@p...onet.pl>

    "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy to bedzie
    > "Pozew o zapłatę w postępowaniu nakazowym " ??

    Bez urazy, ale jeśli poruszasz się zupełnie po omacku to albo musisz się
    uzbroić w cierpliwość i trochę wolnego żeby zrozumieć o co chodzi, albo - co
    pójdzie szybciej - zwrócić się do kogoś kto Ci to napisze.

    Odpowiedź na pytanie brzmi - albo tak albo nie.

    T.

  • 5. Data: 2007-07-13 06:53:33
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Sarajewo napisał(a):
> [...]
    > pójdzie szybciej - zwrócić się do kogoś kto Ci to napisze.
    >
    > Odpowiedź na pytanie brzmi - albo tak albo nie.

    Dobre :)

    Wypelnilem znaleziony wzor, "Pozew nakazowy ..."
    i jakis formularz dotyczacy postepowania uproszczonego.

    Sadze ze w sadzei powiedza ktory jest OK. Nie chcialbym goscia w
    dodatkowe koszta ladowac. Osiol z niego jest, ale wystarczy ze dostane
    co moje.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-07-13 07:02:59
    Temat: Re: pozew do sšdu
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    A ten znowu reklamuje swoj serwis... zenada.