  • 21. Data: 2011-04-30 04:01:40
    Temat: Re: [OT]Odst?pienie od umowy kupna w ci?gu 10 dni
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 00:17:25 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Weź np. na tapetę art.97 KC.

    Ja się tylko gramatyki/sensu zdania czepnę: bierze się coś na tapet i nie
    ma to żadnego związku z tapetą, której miejsce jest na ścianie :)

    AK

  • 22. Data: 2011-04-30 06:13:19
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy kupna w ciągu 10 dni
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-30 03:00, SDD pisze:

    > Kasyna i jednorecy bandyci jeszcze wiekszy drenaz portfela robia niz
    > posciele czy garnki za 5 tysiecy, a po splukaniu sie w kasynie delikwent nie
    > moze odstapic od umowy.

    Bo umowa "już została skonsumonwana", to co tu zwracać :)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2011-04-30 07:00:29
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 00:21:44 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale przecież działalność można prowadzić poza siedzibą, ba, jest to
    > norma.

    No pewnie. Pomylilem siedzibe z lokalem.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 24. Data: 2011-04-30 09:37:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-30 03:00:06 +0200, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > Kasyna i jednorecy bandyci jeszcze wiekszy drenaz portfela robia niz
    > posciele czy garnki za 5 tysiecy, a po splukaniu sie w kasynie delikwent nie
    > moze odstapic od umowy...

    ...bo robił to w lokalu przedsiębiorstwa?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-04-30 10:05:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 17:41, SDD pisze:

    > A firma nie moze wynajac sali pokazowej i twierdzic, ze w dniu tym i tym w
    > godzinach od do to byl *jej* lokal?

    Nie.

  • 26. Data: 2011-05-04 08:56:15
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:42:29 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=75

    > Ustawę stosuje się również do zbierania ofert
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    O co tu chodzi?
    Jakie zbieranie ofert?

    > konsumentów w czasie odwiedzin przedsiębiorcy lub osoby działającej
    > w jego imieniu w miejscu pracy konsumenta, w jego mieszkaniu albo
    > w innym miejscu jego prywatnego pobytu (art. 1 ust. 3)."
    ^^^^
    Jego czyli konsumenta czy może przedsiębiorcy (przedstawiciela
    przedsiębiorcy)?

  • 27. Data: 2011-05-04 12:25:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-04 10:56:15 +0200, Kamil <a...@a...com> said:

    ory=75

    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > O co tu chodzi?
    > Jakie zbieranie ofert?

    O zbieranie ofert.

    > ^^^^
    > Jego czyli konsumenta

    Przecież napisali wyraźnie - w miejscu pracy konsumenta, w jego

  • 28. Data: 2011-05-04 13:23:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 May 2011, Kamil wrote:

    ory=75

    > O co tu chodzi?
    > Jakie zbieranie ofert?

    "A kupiłbym taki garnek".
    To jest oferta, jak najbardziej.
    Drugą część, czyli "to ja go sprzedam", można już przecież
    wyrazić w lokalu przedsiębiorstwa ;)
    Niestosowanie ustawy do "części umowy" (jednej z ofert) byłoby
    kolejną doskonałą luką.

    pzdr, Gotfryd