  • 1. Data: 2010-05-24 17:04:28
    Temat: Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
    Od: NN <n...@n...pl>

    Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska.

    Mecenas Dariusz Chyb w znanej mi sprawie prócz subiektywnego
    lekceważącego podejścia ZANIEDBAŁ SPRAWY FORMALNE, których dopatrzyła
    się osoba nie będąca nawet prawnikiem a sąd drugiej instancji
    potwierdził to zmieniając wyrok.

    Jak na włożony nakład sił czy pomoc procesową życzy sobie niebotyczne
    stawki. Odradzam korzystanie z jego usług.

    Biorę odpowiedzialność za wszystko co powyżej napisane. Jestem
    przygotowana do dowiedzenia podanych faktów.
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2010-05-24 17:07:44
    Temat: Re: Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska
    Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com>

    > Biorę odpowiedzialność za wszystko co powyżej napisane. Jestem
    > przygotowana do dowiedzenia podanych faktów.

    poproszę o nazwisko, imię i adres do korespondęcji

    jk

  • 3. Data: 2010-05-24 17:11:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zumaszedszyjmiedwieżonok pisze:

    > poproszę o nazwisko, imię i adres do korespondęcji
    >
    > jk

    1. co to jest "korespondĘcja"? ;->
    2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P

  • 4. Data: 2010-05-24 17:18:30
    Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com>

    > 2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P

    lol, kolega oporny z czytania?
    na liście poirsze o pondanie, usuń NOPSAM

    jk

  • 5. Data: 2010-05-24 17:30:42
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT zumaszedszyjmiedwieżonok scripsit:

    > lol, kolega oporny z czytania?
    > na liście poirsze o pondanie, usuń NOPSAM

    LOL, kolega oporny z pisania?

    Nawet jak z twojego adresu e-mail usunie się NOSPAM, to i tak dalej jest
    niepoprawny.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 6. Data: 2010-05-24 17:31:47
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-05-24 19:11, Andrzej Lawa pisze:

    > 1. co to jest "korespondĘcja"? ;->
    > 2. prosisz kobietę o przysłanie danych... a e-mail jakiś fałszywy ;-P
    Uprasza się o niekarmienie trola-"osobliwego".

    --
    MZ

  • 7. Data: 2010-05-24 18:45:10
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 24-05-2010 19:04, NN pisze:
> [...]
    >

    > Biorę odpowiedzialność za wszystko co powyżej napisane. Jestem
    > przygotowana do dowiedzenia podanych faktów.

    Zamiast wylewać żale na grupach:
    1) jest sąd dyscyplinarny dla radców prawnych (i adwokatów) przy każdej
    izbie (radzie),
    2) możesz żądać zwrotu kasy, którą zapłaciłaś tej osobie - na pewno
    wygrasz taki proces, jeżeli masz rację

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2010-05-24 18:48:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NN" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska.

    Jak to chyba? To w koncu z Gdanska czy nie z Gdanska?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-05-24 22:07:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Skowroński pisze:
    > PT zumaszedszyjmiedwieżonok scripsit:

    > LOL, kolega oporny z pisania?
    >
    > Nawet jak z twojego adresu e-mail usunie się NOSPAM, to i tak dalej jest
    > niepoprawny.

    Cóż, on jest żywą (?) ilustracją tego, do czego prowadzi alkohol w
    nadmiarze - nawet jak pisze, to jest to bełkot ;-> (z e-mailem włącznie ;) )

  • 10. Data: 2010-05-24 22:34:36
    Od: " GK" <k...@N...gazeta.pl>

    NN <n...@n...pl> napisał(a):

    > Odradzam usługi mec. Dariusza Chyba z Gdańska. (...)

    Super, ale google nie znajduje ani radcy, ani adwokata o takim imieniu i
    nazwisku; nie ma go także w spisach prowadzonych przez Izbę i Radę. O co tu
    chodzi?

    GK