  • 1. Data: 2010-05-24 12:33:27
    Temat: Odliczenie kosztów dojazdu do pracy
    Od: mateusz kobierzycki <m...@b...pl>

    witam
    każdego dnia przemieszczam się z domu do pracy prywatnym samochodem,
    dystans w dwie strony ok 100km, nie kupuje paliwa na fakturę, ale
    wpadłem na pomysł, żeby brać faktury na firmę i dogadywać się z szefem
    na temat odliczenia vatu, czy jest to gra warta świeczki, czy praktykuje
    się takie rozwiązania?

    z pozdrowieniami
    Mati

  • 2. Data: 2010-05-29 11:56:32
    Temat: Re: Odliczenie kosztów dojazdu do pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 May 2010, mateusz kobierzycki wrote:

> [...]
    > żeby brać faktury na firmę i dogadywać się z szefem na temat odliczenia vatu,

    Do paliwa od samochodów osobowych odliczenie VAT nie przysługuje.

    > czy jest to gra warta świeczki, czy praktykuje się takie rozwiązania?

    Patrz wyżej. Pytanie kwalifikuje się na .prawo.podatki ;)

    pzdr, Gotfryd