  • 1. Data: 2010-05-24 16:44:07
    Temat: Kapturowe wyroki
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/46956,kaptur
    owe_wyroki,artykul.html

  • 2. Data: 2010-05-24 16:53:16
    Temat: Re: Kapturowe wyroki
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    flying.robak pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/46956,kaptur
    owe_wyroki,artykul.html

    Luk, chopie...
    weź se kredyt, spłać tę karę, za resztę kup flaszkę, wypij z kolegą, a
    choćby i sam, a świat będzie wyglądał inaczej.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 3. Data: 2010-05-24 16:55:33
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-05-24 18:44, flying.robak pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/46956,kaptur
    owe_wyroki,artykul.html

    zawsze mnie zastanawiało, skąd ludzie, którzy nie mają co do garnka
    włożyć, mają na komputer i internet.

  • 4. Data: 2010-05-24 17:08:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paul pisze:
    owe_wyroki,artykul.html

    > zawsze mnie zastanawiało, skąd ludzie, którzy nie mają co do garnka
    > włożyć, mają na komputer i internet.

    Eeee, stare komputery - sprawne i zupełnie nadające się do internetu - z
    pocałowaniem ręki dostaniesz gratis w każdej firmie pozbywającej się
    starych rupieci (formalnie "za złotówkę"). Biedak ma komputer, a firma
    nie płaci za utylizację odpadów - i wszyscy zadowoleni.

  • 5. Data: 2010-05-24 19:44:23
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    Płacić trzeba jak się wie za co...

    Potwierdzenie

    Uprzejmie informujemy, że otrzymany wniosek został przekazany do
    rejestracji i rozpatrzenia.

    1. Dane wnioskodawcy :

    Imię : xxxxxxxx

    Nazwisko: xxxxxxxxxxx

    Nazwa organizacji :

    Ulica : xxxxxxxxxxx

    Numer domu : xxxx

    Numer mieszkania:

    Miejscowość : Jelenia Góra

    Kod pocztowy : 58-500

    Kraj : POLSKA

    Inne dane wnioskodawcy : RPO - 646752 - VII - 7017/10/PM Dotyczy: ICo
    2140/10

    Treść wniosku:
    Nie zamierzam w swojej sprawie traktować Biura Rzecznika Praw
    Obywatelskich jak typowego adwokata. Podejrzewam, że w moim przypadku
    nastąpiło naruszenie określonego prawa, przynajmniej m.in. do czynnego
    udziału w sprawie. W załączeniu przesyłam pismo jakie skałdam dziś w
    Sądzie Rejonowym w Jeleniej Górze, ale nie znaczy to, że mam zamiar i
    podstawy iść do aresztu. Póki co, nie mam innego wyboru. Wnoszę
    usilnie o zbadanie jednak tej kurioazlnej sprawy.

    Dołączone załączniki : sąd.odt,

  • 6. Data: 2010-05-24 20:22:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > starych rupieci (formalnie "za złotówkę"). Biedak ma komputer, a firma
    > nie płaci za utylizację odpadów - i wszyscy zadowoleni.

    Ale "stary" dostęp do internetu nie jest za żłotówkę.
    jak widać na prąd i internet w dialogu go stać.

  • 7. Data: 2010-05-24 22:29:10
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Ale "stary" dostęp do internetu nie jest za żłotówkę.
    > jak widać na prąd i internet w dialogu go stać.
    Już bez przesady, w XXI wieku w UE powszechny dostęp do usług
    teleinformatycznych jest tak podstawowym medium jak 20 lat temu dostęp do
    energii elektrycznej. Zużycie energii przez komputer jest pomijalny dla
    kosztów ponoszonych przez gospodarstwo domowe wyposażone w żelazko, lodówkę
    czy pralkę.

    Ciekawe jest co innego: dlaczego persona nieogarniająca swojej rodziny
    zabiera się za prostowanie świata? Tyle, że to problem powszechnie
    występujący, choćby w rodzie prezydencko-prezesowskim.:)

    GK

  • 8. Data: 2010-05-24 23:20:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    GK napisal:
    > Ciekawe jest co innego: dlaczego persona nieogarniająca swojej rodziny
    > zabiera się za prostowanie świata? Tyle, że to problem powszechnie
    > występujący, choćby w rodzie prezydencko-prezesowskim.:)

    Bo takie osoby mają szalenie uproszczone widzenie świata,
    w związku z czym kiepsko radzą sobie z życiem codziennym,
    natomiast mają wizje, jak powinno być urządzone życie innych ludzi.
    I niestety znajdują się użyteczni idioci, sami mający się za cwaniaków,
    którzy takich wizjonerów-nieudaczników lansują i pchają w górę.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-05-25 05:13:29
    Od: "flying.robak" <m...@g...pl>

    czy macie na myśli terrorystycznych sędziów - niczym w ku-klux-klan,
    czy członków roptary club - pseudo filantropów, czy ich pasożytów -
    prawników zerujących na dutkach frajerów?

  • 10. Data: 2010-05-25 08:00:39
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Może to i gorzkie, ale bardzo życiowe.

    Zastanawia mnie, dlaczego stójkowy na róg ulicy musi przechodzić badania
    psychologiczne, stójkowa na róg ulicy przechodzi badania
    weneryczne, a dla sędzin i sędziów żadnych badań nie ma ??

    Przecież z 15% odpadłoby jako psychopaci.