    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odra
    Date: Mon, 3 Apr 2023 17:10:50 +0200

    On Mon, 3 Apr 2023 16:19:15 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    giczna-odra/news-gios-juz-wie-kto-zatrul-odre-zawiad
    amiamy-prokurature,nId,6689991#crp_state=1
    > Mam taki przebłysk, ze myśmy doszli wówczas, o co chodziło z tą rtęcią,
    > ze to był jakiś problem tłumaczenia - ale nie pamiętam i nie chce mi się
    > szukać.

    Faktycznie i mnie cos takiego sie przypomina ... tak czy inaczej
    koniec konców - Niemcy szybko przyznali, ze zadnej rtęci nie wykryli.

    I w sumie zadnej przyczyny martwych ryb tez nie znalezli.

    Przy czy nie jestem pewien - czy trucizna do nich dotarła, czy tylko
    martwe ryby z Polski.

    Ale te algi ... zniknęły by tak bez śladu ?

    J.