eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo może zrobić żyrant, gdy pożyczkobiorca nie spłaca długu? › Re: Odp: Odp: Co może zrobić żyrant, gdypożyczkobiorca nie spłaca długu?
  • Data: 2003-04-03 18:17:10
    Temat: Re: Odp: Odp: Co może zrobić żyrant, gdypożyczkobiorca nie spłaca długu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Apr 2003, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <b6fvta$fb2$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    [...]
    >+ > a dlaczego chcesz dochodzić proporcjonalnego obciążenia?
    [...]
    >+ No ktoś tu niedawno chyba pisał że żyranci odpowiadają solidarnie...

    ...a mi się wydawało, że "solidarnie" to znaczy: bierze się
    *dowolnie wylosowany* podzbiór (może być jednoelementowy) z zobowiązanych
    i od niego ściąga należność. A on wie komu poręczał..
    Natomiast *jemu* chyba inni pręczyciele nic *nie* obiecywali ?
    No, chyba że chcieli :) (tj. - tak podpisali, że się podzielą)

    pzdr, Gotfryd