eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo może zrobić żyrant, gdy pożyczkobiorca nie spłaca długu? › Odp: Odp: Odp: Comoże zrobić żyrant, gdypożyczkobiorca niespłaca długu?
  • Data: 2003-04-03 07:23:02
    Temat: Odp: Odp: Odp: Comoże zrobić żyrant, gdypożyczkobiorca niespłaca długu?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:6...@z...router...
    > No ktoś tu niedawno chyba pisał że żyranci odpowiadają solidarnie... ale
    > może mi się pokiełbasiło z sytuacją gdy dochodzi już do egzekucji
    > komorniczej?

    Marcin to zależy o warunków umowy a takowa podpisywali ,w której pewnie były
    ustalenia i jest jak jest teraz nie ma innej drogi jak wyegzekwowanie długu
    i tyle ...
    jesli jest takie ustalenie ,ze rozkłada sie na inne osoby to nie ma problemu
    bo wtedy wierzyciel to czyni bo jest to zawarte w tresci umowy a co do
    komornika :-)

    a na logike kto niby miałby wystepowac o solidarny podział długu?
    wierzyciel? /mam na mysli ten przypadek/ on już sie zabezpieczył ,nie
    potrzebuje wędrować chwilowo po sądach skoro ma poręczycieli / na tym polega
    ten cała sprawa a nie sądze ,że obciążył panią niezgodnie z prawem wszystko
    jest w umowie ,którą podpisali ...

    Sandra