  • Data: 2010-03-23 20:28:00
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 23.03.2010 20:23, Łukasz Bąk wrote:
    > Tomasz Chmielewski pisze:
    >
    > <ciach>

    > I tym zdaniem właśnie udowodniłeś moją tezę.

    Tzn. jaka teze?

    Bo to, ze byc moze wysililes sie... i twoja glowa nic nie wymyslila,
    wykazales ponad wszelka watpliowosc.

    Wiec pomoge ci troche.

    Zacznij od lektury ISO 10002:2004 - Quality management, Customer
    satisfaction, Guidelines for complaints handling in organizations. To
    cie przyblizy nieco do tematu.

    Potem mozesz wybrac sie do dowolnej ksiegarni z literatura z dziedziny
    ekonomii, marketingu i zarzadzania. Siegnij po 2-3 ksiazki, ktore w
    tytule maja "klient".

    Co do badan na ten temat, jedno z pierwszych (przynajmniej mi znajome)
    bylo przeprowadzone pod koniec lat 70-tych - rzad USA, za Cartera,
    zlecil takie badanie.

    Jak naprawde sie interesujesz, poszperaj w sieci za "customer handling
    study" i podobnymi terminami.

    > Rozbawiłeś mnie tym stwierdzeniem. Nie wiem, może żyjemy
    > w dwóch różnych światach i w Twoim globalny biznes
    > stawia dobro klienta ponad własny zysk.

    Problem z toba, ze myslisz wybitnie krotkookresowo.

    Biznes, by przezyc, musi myslec w dlugim okresie, a jak do tej pory
    niemal kazda swoja wypowiedzia udowadniasz, ze jest ci to obce.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org