  • Data: 2010-03-24 00:05:02
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Mar 2010, witek wrote:

    > Bo obok z konkurencji będziesz jeszcze bardziej zadowolona.
    > Jak dyskutujemy o butach...
    >
    > Masz dwa sklepy z takim samym towarem.
    > W jednym po kupieniu klamka zapadła, w drugim buty możesz oddać.
    >
    > Będziesz twardo obstawać przy starym, czy pójdziesz sprawdzić co nowy
    > oferuje?

    Moment, dlaczego zadajesz pytanie na *INNY* temat?
    Co ma "chęć sprawdzenia nowego sklepu" do tego, czy buty można oddać
    czy nie?
    Spytaj, co wybierze jeśli będzie to *jedyna* różnica między sklepami.
    Nowymi.
    Lub starymi.

    > I "ten nowy" będzie jeszcze w stanie obniżyć ceny, bo zapewne niejeden klient
    > kupi dwie pary, zeby sie przekonać które lepsze, bo przecież zawsze może
    > oddać, a potem dojdzie do wniosku, że w sumie obie są ładne i nie odda
    > żadnych.

    Po tym, jak odda z tego powodu że stwierdził iż były już używane (bo
    kto inny oddał), może zmienić zdanie :|

    pzdr, Gotfryd