eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-24 12:04:41
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Am 24.03.2010 12:53, Łukasz Bąk wrote:
    > Tomasz Chmielewski pisze:
    >> Wiec "pozyczanie na swieta", jak piszesz, to troche naciagana teza.
    >>
    >> A nawet jesli, to jest na nia bardzo prosta rada:
    >>
    >> "Oczywiscie przyjmiemy zwrot, prosze wypelnic ten formularz,
    >> a tu jest bon na rownowartosc zakupionego sprzetu TV. Waznosc
    >> bonu to 12 miesiecy".
    >
    > Ładna rada wujku dobra rada. Taka kapitalistycznie ograniczająca
    > kilka swobód.
    >
    > Sklep sprzedał świadomie wadliwy towar i w ramach "reklamacji"
    > oferuje bon towarowy do... tego samego sklepu.

    ?
    Nie rozmawialismy o swiadomej sprzedazy wadliwego towaru (jako sprawnego
    sprzetu) - od tego sa odpowiednie paragrafy.


    > Wątek jest o butach za 20-300 pln abyś zauważył co klient na tym
    > straci to weź sobie pod uwagę salon samochodowy z lexusami.
    > Kwoty i "standard" być może pobudzi Twoją wyobraźnię.

    Skad ci sie wzial tu samochod?
    Co jeszcze wymyslisz? Ze domagam sie zwrotu zatankowanej benzyny?


    > Ciekawe teorie pan wygłaszasz w tym wątku i później masz
    > pretensje jak się Tobie zwróci uwagę, że są kompletnie odrealnione.

    Wlacz czasem myslenie i staraj sie zrozumiec co czytasz. A przed
    wyslaniem odpowiedzi koniecznie przeczytaj, co napisales.


    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1