eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Data: 2010-03-25 07:43:30
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek wrote:

    >>
    >> Mogę, bo sie przed zakupem umawiam ze sprzedawcą
    >
    >
    > Niewazne z jakiego powodu. Wazne, ze mozesz i kupując buty nie czaisz
    > sie, ze mozesz stracic kase.

    Ważne. Nikt nie zmusza sprzedawcy do ponoszenia ryzyka za moje fanaberie. To
    tylko jego dobra wola.

    >> Nie kupuje kota w worku i nie korzystam z usług sprzedawców, którzy mają
    >> w zwyczaju robić problem tam, gdzie go nie ma. Głosuję portfelem - ja
    >> buty kupić muszę, czyli kasa do zgarnięcia jest.
    >
    >
    > czyli jakby sklep obok zaoferowal lepsze "zwroty" to portfel zagłosuje
    > i pójdziesz do sklepu obok?

    Nie mam zwyczaju zamieniać dobrego na lepsze. Sklep obok musiałby mieć towar
    lepszy, niż dotychczasowy. Jedyne sklepy, które omijam szerokim łukiem to
    te, gdzie sprzedawca robi łaske, ze sprzedaje i są problemy z reklamacjami.

    > A ktokolwiek coś przerzuca?

    Jeszcze nie, ale próby wymuszenia obowiązku przyjecia pełnowartosciowego
    towaru "bo sie rozmyśliłem" juz widać.

    > Przedsiebiorca decyduje czy chce przyjac zwrot czy nie.
    > Niedługo tych co nie przyjmują na rynku nie bedzie.
    > Supermarkety przyjmujace zwroty ich wykończą.
    > Więc albo sie dostosują i przekalkuluja ceny tak aby im sie to opłacało,
    > albo wyginą jak dinozaury.

    I pozwólmy im nadal tak funkcjonować. W końcu nikt pistoletem do tych
    paskudnych małometrażowych handlowców nie nagania.
    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1