  • 1. Data: 2010-03-15 18:44:54
    Temat: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-22 15:29, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Am 22.03.2010 15:21, krzysiek82 wrote:
    > Przedsiebiorca powinien myslec w dlugim okresie.
    > Co z tego, ze nie przyjmie on zwrotu od klienta ("i dzieki temu ma stowe
    > dalej w kieszeni, no nie"), skoro:

    I co z tego, że klient go będzie lubił, skoro zacznie nie kupować, a
    wypożyczać... O! Chrzciny mam, to kamerkę wypożyczę. O dyskoteka, to
    może jakąś wieżę... O! Olimpiada w TV, to bym se wziął telewizor 200" na
    łykend.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-03-22 11:49:14
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Czy klient ma prawo zwrocic towar (np. buty) i zadac zwrotu pieniedzy zaraz na
    drugi dzien po zakupie, np. dlatego, ze buty sa za duze, a w sklepie nie maja
    innych rozmiarow? Czy tez sklep ma prawo odmowic zwrotu?
    adam

  • 3. Data: 2010-03-22 11:52:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    adam pisze:
    > Czy klient ma prawo zwrocic towar (np. buty) i zadac zwrotu pieniedzy zaraz na
    > drugi dzien po zakupie, np. dlatego, ze buty sa za duze, a w sklepie nie maja
    > innych rozmiarow? Czy tez sklep ma prawo odmowic zwrotu?

    Tak, sklep stacjonarny ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-03-22 12:04:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy klient ma prawo zwrocic towar (np. buty) i zadac zwrotu pieniedzy zaraz na
    > drugi dzien po zakupie, np. dlatego, ze buty sa za duze, a w sklepie nie maja
    > innych rozmiarow? Czy tez sklep ma prawo odmowic zwrotu?

    A niby dlaczego miałby zwracać? Nie były mierzone buty?

  • 5. Data: 2010-03-22 12:27:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam pisze:
    > Czy klient ma prawo zwrocic towar (np. buty) i zadac zwrotu pieniedzy zaraz na
    > drugi dzien po zakupie, np. dlatego, ze buty sa za duze, a w sklepie nie maja
    > innych rozmiarow? Czy tez sklep ma prawo odmowic zwrotu?

    Ileż razy można????

    Oczywiście że nie ma obowiązku przyjmowania jakichkolwiek zwrotów, bo
    ktoś nagle zmienił zdanie!!!

  • 6. Data: 2010-03-22 12:51:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > zaraz na
    > drugi dzien po zakupie, np. dlatego, ze buty sa za duze, a w sklepie nie

    Nie ma takiego prawa.
    Psim obowiazkiem Klienta dokonujacego zakupui w zwyklym stacjonarnym
    sklepie, gdzie ma mozliwosc przymierzenia butow na swe giczaly, i gdzie galy
    widzialy co braly, jest dokonanie ROZWAZNEGO zakupu. Skoro pasuja, podobaja
    sie to place kupuje i koniec.
    Sklep moze przyjac zwrot ale oczywiscie nie musi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-03-22 13:12:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

    > Sklep moze przyjac zwrot ale oczywiscie nie musi.

    Dobre sklepy przyjmują, ale oczywiście jest to umowne porozumienie
    przed dokonaniem zakupu. Nie zawsze bowiem wszystko da się przymierzyć w
    sklepie.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-03-22 13:21:04
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    > Dobre sklepy przyjmują, ale oczywiście jest to umowne porozumienie przed
    dokonaniem zakupu. Nie zawsze bowiem wszystko da się
    > przymierzyć w sklepie.

    Dobre sklepy wymieniają na inny rozmiar (jeśli mają).
    Ze zwrotem jest raczej ciężko.

    Ryba

  • 9. Data: 2010-03-22 13:23:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dobre sklepy przyjmują, ale oczywiście jest to umowne porozumienie przed
    > dokonaniem zakupu. Nie zawsze bowiem wszystko da się przymierzyć w
    > sklepie.

    A bardzo dobre to moga nawet czestowac kawa za darmo :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-03-22 13:28:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A bardzo dobre to moga nawet czestowac kawa za darmo :)

    Oj, ktoś jeszcze przeczyta tylko urywek wątku i będzie potem: "W sklepie
    nie poczęstowali mnie kawą! Jaki przepis pozwala na ukaranie tego sklepu
    za takie traktowanie klienta?!" ;->