  • Data: 2010-03-23 20:53:02
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > oczywiscie

    > to zacznij sprowadzać z Chin, a nie kupuj tam gdzie już 50% marży
    > pośredników jest dawno dorzucone. Wiadomo, że jako dziesiąty w
    > kolejce po kase na tym nie zarobisz.

    Wiesz, sądzę ze o sprowadzaniu bezpośrednio z Chin wiem więcej niż ty
    się byłbyś w stanie dowiedzieć...
    Nawet parę rzeczy wyprodukowałem tam na zamówienie.

    Krótko - to nie jest zabawa dla detalistów. Za drogo, za długo, za dużo
    problemów.

    > j.w.

    No daj te namiary na chińskiego dostawcę telewizorów Sony, Panasonic,
    czy Innego Sharpa. Jedziesz.

    BTW. wiesz że przynajmniej 6 marek jest montowanych w Polsce?

    > no popatrz, a jednak niektórym sie ciągle opłaca.

    W innych krajach to po prostu powszechna praktyka - i wyższe ceny.
    Wszyscy pozwalaja oddawać, i wszyscy mają to wkalkulowane w cenę.

    > niewazne jakie sa ceny tylko ile na tym można zarobić.
    > I niekoniecznie musza pojsc w górę.
    > Bo zamiast jednego telewizora sprzedasz cztery z czego jeden wróci,
    > którego nawet jeśli opchniesz poniżej kosztow to pozostalo dadza ci
    > zysk.

    Myślisz że możliwość oddania sprzetu spowoduje że będziesz miał 4 razy
    więcej klientów? Oj, chłopie, gdzieś Ty się tego biznesu uczył...

    --
    Pozdro
    Massai