  • 11. Data: 2002-03-28 11:12:59
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia mandatu
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > to Ty nadal czegoś nie rozumiesz, ale kilkasz radośnie... nie odpowiadając
    > na konkretnie postawione pytania
    > On się obawia sądu jako takiego i stąd takie dziwaczne pytania. To
    wszystko

    kolega (nie moj kolega) leszek - ewidentnie nie wczytuje sie w tresc
    wysylanych na grupe maili, wiec nie ma sie co denerwowac jego wypowiedziami

    :-)

    ania

  • 12. Data: 2002-03-28 12:38:22
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > kolega (nie moj kolega) leszek - ewidentnie nie wczytuje sie w tresc
    > wysylanych na grupe maili, wiec nie ma sie co denerwowac jego
> [...]
    Rozumiem. Nie wiedziałem, że u niego to norma. Lokalne Trolle działają
    wszedzie.
    Dzięki. Wiecej nie bedę reagować.

  • 13. Data: 2002-03-28 20:31:47
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedziami

    > Rozumiem. Nie wiedziałem, że u niego to norma. Lokalne Trolle

    Nie widze twojej odpowiedzi na post Kuby.Czysty trolling?

    Leszek

  • 14. Data: 2002-03-28 20:32:50
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > mandat
    >
    > i sprawdzaj a napewno przekonasz sad do soich racji
    > trzymam kciuki
    >
    > ania

    Jestes pewna ze przekona sad do swoich racji? Bylas swiadkiem?

    Leszek

  • 15. Data: 2002-03-28 20:33:55
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    >
    > kolega (nie moj kolega) leszek - ewidentnie nie wczytuje sie w tresc
    > wysylanych na grupe maili, wiec nie ma sie co denerwowac jego

    A w jaki merytoryczny sposob ty pomoglas Kubie? Podtrzymalas na duchu
    to fakt ale co ponadto?

    Leszek

  • 16. Data: 2002-03-28 20:36:41
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > A w jaki merytoryczny sposob ty pomoglas Kubie? Podtrzymalas na duchu
    > to fakt ale co ponadto?

    ok - juz mowie

    nie przyjal - czyli nie przyznal sie do zarzucanej mu winy
    popelnil wykroczenie - wg policjantow

    teraz albo pojdzie na rozprawe i udowodni ze jest niewinny - albo wogole tam
    nie pojdzie bo bedzie chory
    jesli "kuba" bedzie dalej zainteresowany tematem - to mu to w mailu wyjasnie

    ania

  • 17. Data: 2002-03-28 21:39:58
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

  • 18. Data: 2002-03-29 01:06:29
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    A ile na lekarzy wyda:-)
    Rob

  • 19. Data: 2002-03-29 06:19:19
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    wogole tam
    > nie pojdzie bo bedzie chory
    > jesli "kuba" bedzie dalej zainteresowany tematem - to mu to w mailu

    To jest wg.pomoc ? Czy on zadal pytanie jak sie wymigac od kary?
    Poczytaj jego post i sprawdz o co sie pyta.Ja sie nie wczytuje w tresc
    postow?
    Przepraszam za lekka zlosliwosc ale to nie ja zaczalem;)))))
    Leszek