  • 1. Data: 2010-12-17 08:21:48
    Temat: Odmowa obsługi w NZOZ
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    Witam

    Sytuacja: Nastąpił konflikt na gruncie prywatnym z kierownikiem NZOZu. W odwecie
    zagroził, że kierowana przez niego przychodnia nie będzie obsługiwać pacjenta. Czy
    ma do tego prawo? Bardzo proszę o pokierowanie, gdzie szukać pomocy. Do RPP ale
    uzyskałem dosyć enigmatyczne odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 2. Data: 2010-12-17 08:26:44
    Temat: Re: Odmowa obsługi w NZOZ
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Krzychu napisał:
> [...]
    > obsługiwać pacjenta. Czy ma do tego prawo? Bardzo proszę o pokierowanie,
    > gdzie szukać pomocy. Do RPP ale uzyskałem dosyć enigmatyczne odpowiedzi.

    NFZ podpisuje kontrakt z NZOZ i on tylko może ci powiedzieć czy mają
    prawo odmówić rejestracji jakiegoś pacjenta czy nie mają (nie mówię o
    oczywistościach jak przekroczony limit osób dla lekarza i odmowy z tego
    powodu).

  • 3. Data: 2010-12-17 20:42:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-17 09:21, Krzychu pisze:
> [...]
    > ma do tego prawo? Bardzo proszę o pokierowanie, gdzie szukać pomocy. Do RPP ale
    > uzyskałem dosyć enigmatyczne odpowiedzi.

    Do minister zdrowia.

    --
    animka