  • 1. Data: 2010-12-17 06:59:23
    Temat: kolejne kretyństwo polskiego "prawa" - z Korwina
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    http://korwin-mikke.pl/blog

    W Polsce trzech Panów - Andrzej P., Bartosz B. oraz Mariusz T.
    uruchomiło stronę redwatch.org (już, w ramach krzewienia wolności słowa,
    zdjętą), w której podobno ,,nawoływali publicznie do przemocy wobec osób
    innej orientacji seksualnej oraz innej narodowości". Ja tam za znacznie
    bardziej istotną uważam wolność czynu, niż słowa- ale to nie ja jestem
    zwolennikiem Woltera, który powiadał: ,,Nie zgadzam się z tym, co mówisz
    - ale Życie oddam za to, byś mógł mówić to, co mówisz"

    Sąd, zamiast oddać za ich wolność życie, skazał ich na kary od roku i 1
    miesiąca do półtora roku - bez zawieszenia. A prawnicy, tak na ogół
    tolerancyjni nawet dla morderców, ,,cieszą się z surowego wyroku".

    By było jeszcze zabawniej, ci trzej Panowie zostali skazani z paragrafu
    karzącego za "nawoływanie publiczne do przemocy wobec osób innej
    orientacji seksualnej oraz innej narodowości". Z czego wynika, że Żyd
    może wzywać do zamordowania innego Żyda, nekrofil do lynchu na innym
    nekrofilu, Polak do wymordowania wszystkich polskich kapitalistów -
    natomiast Polakowi wzywać do mordowania Żydów - nie wolno! I odwrotnie.

    I to jest pewna ulga - bo wiemy już, że niektórzy narodowi bolszewicy
    narodowości żydowskiej byliby jednak w Polsce ukarani. Gdyby natomiast
    wzywali do mordowania kapitalistów żydowskich - a, to już by pod ten
    paragraf nie podpadali.

    Nie jestem pewien, czy nie podpada to pod paragraf o nierównym
    traktowaniu ludzi różnych narodowości - ale nie jest to przecież jedyny,
    ani nawet najważniejszy nonsens w systemie lewnym, narzuconym nam przez
    naszych okupantów

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2010-12-17 07:37:43
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał

    > http://korwin-mikke.pl/blog

    Biedaczysko. Facet chyba niegłupi ale straszny efekciarz.
    W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.

  • 3. Data: 2010-12-17 08:14:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Alek napisał(a):
    > W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.
    Jak on wypisuje bzdury, to jak nazwać twórczość najjaśniej nam panujących?

    Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego, i brakuje Ci "państwa
    opiekuńczego"
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-12-17 08:29:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Krzysztof 45 pisze:
    > Jak on wypisuje bzdury, to jak nazwać twórczość najjaśniej nam panujących?
    >
    > Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego, i brakuje Ci "państwa
    > opiekuńczego"

    Tego nie czytałem, ale Korwin często wypisuje wypowiada bzdury -
    niezależnie od tego czy się chce państwa opiekuńczego czy nie. Nawet
    jeśli słuszne propozycje poprze idiotycznym wyjaśnieniem, licząc, że
    znajda się tacy co nie znajdą tam sprzeczności i wszystko będzie niby
    zgodne z "żelazną logiką", to takich wypowiedzi nie można traktować
    poważnie... Samego Korwina posłuchać, czy poczytac czasami fajnie, ale
    traktować go inaczej niż kabaret, to trochę niepoważne :P

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2010-12-17 08:43:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > Tego nie czytałem, ale Korwin często wypisuje wypowiada bzdury -
    Znasz to z opowiadań? A może warto coś jego przeczytać?
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-12-17 09:08:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Krzysztof 45 pisze:
    > Znasz to z opowiadań? A może warto coś jego przeczytać?

    Znam to z czytania i słuchania. Żeby nie być gołosłownym, ostatni
    idiotyzm z udowadnianiem, że buspasy należy zlikwidować, bo autobus,
    który stoi na przystanku wyprzedzi ok 100 aut... Problem w tym, że
    buspasy wprowadza się głównie tam, gdzie są korki i w zasadzie tylko tam
    one przeszkadzają... Cóż po tej wypowiedzi starałem się obserwować ile w
    tej wypowiedzi było racji... I wiesz wyszło mi, że taki autobus
    potrafiło wyprzedzić od 3 do 10 aut (i często ok 30% z nich łamiąc
    przepisy PoRD). Niestety podobne wyjaśnienia były w innych sprawach.
    Często nawet słusznych, niestety argumentacja taka obraża osoby
    inteligentne...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2010-12-17 09:24:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > Znam to z czytania i słuchania. Żeby nie być gołosłownym, ...]
    Nie kwestionuje Twojej wiedzy, a też nie jestem zagorzałym fanem KM

    Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w
    tym, że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie
    decydować, co dla niego jest dobre a co nie.

    Za nasze pieniądze tworzy się bezsensowne zakazy, nakazy, które nawet
    przez twórców nie są przestrzegane.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-12-17 09:52:30
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-17 08:37, Alek pisze:
    > Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał

    > Biedaczysko. Facet chyba niegłupi ale straszny efekciarz.
    > W walce o uwagę publiczności wydala z siebie bzdurę za bzdurą.

    A merytorycznie - jak rozumiem, z jego wywodem zgadzasz się w 100%,
    skoro niczego nie podważyłeś.
    Fajnie. Dziękuję.
    Ja też uważam podobnie.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2010-12-17 10:38:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:52:30 +0100, Maruda napisał(a):

> [...]
    > Ja też uważam podobnie.

    "...Z czego wynika, że Żyd
    może wzywać do zamordowania innego Żyda,..."

    Jak jemu ciągle takie rzeczy wynikają, to całkiem zabawnie z jego
    pojmowaniem jest.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2010-12-17 10:56:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (17.12.2010 10:24), Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    >
    > Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w tym,
    > że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie decydować, co

    Ależ oczywiście że w wielu sprawach ma rację. Jednak toną one w morzu
    bzdur.

    Ja (niegdyś zagorzały jego fan) przestałem go czytać jak wydał z siebie
    epokowe stwierdzenie że spółki akcyjne (i ogólnie kapitałowe) to czysty
    socjalizm (czy też komunizm - nie pamiętam którego określenia użył a nie
    mogę znaleźć tego artykułu na jego pożal się Boże blogu).

    Mam wrażenie że koleś poglądami idzie coraz niżej w historię. Niedługo
    stwierdzi że tylko królewskie monopole są ostoją prawidłowej gospodarek,
    a może i zechce huty zamienić na dymarki ;).

    p. m.