  • 21. Data: 2008-01-19 21:43:24
    Temat: Re: Odmowa obslugi brudasom
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 19 Jan 2008 20:32:42 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > nie jest karalne, ale jakby taki człowiek wchodząc narażał czyjeś
    > zdrowie bezpośrednio, ostatecznie da się skorzystać ze stanu wyższej
    > konieczności i go wyrzucić, ale musiałoby to być dość intensywne i
    > bezpośrenie

    Nienienie, wtedy trzeba pozwać Wikipedię i to się nazywa Eks-Tradycja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 22. Data: 2008-01-19 21:58:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nienienie, wtedy trzeba pozwać Wikipedię i to się nazywa Eks-Tradycja.

    i wtedy brudasowi trza dać samolot.

    6008

  • 23. Data: 2008-01-19 22:36:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Nienienie, wtedy trzeba pozwać Wikipedię i to się nazywa Eks-Tradycja.

    a ja myślałem, że inaczej :)

  • 24. Data: 2008-01-20 00:37:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > i wtedy brudasowi trza dać samolot.

    Ale w zamian musi dać furmankę. Taka tradycja.

    p. m.

  • 25. Data: 2008-01-20 08:18:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 01:37:33 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Ale w zamian musi dać furmankę. Taka tradycja.

    Ale na każde żądanie z furmanki musi zejść (art. 193 kk) - "kto z
    furmanki nie schodzi na każde wezwanie Tajpana, choćby furmanem był, albo
    furmanieniem się trudnił zawodowo, batożeniu podlegać będzie, a batogów
    szesnaście mu dajcie, chyba że hardy będzie nader, wówczas batogów nie
    mniej niż dwadzieścia dostać powinien, lub niech go kartacze rozniosą".

  • 26. Data: 2008-01-20 15:42:18
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Mr Internet pisze:

    > Nie. Jesli nie przeszkadza innym. Al ejesli zaczyna przeszkadzac innym,
    > to juz mozna.

    A jak kolor skory, dajmy na to czarny, przeszkadza innym to takze mozna?
    A jak czyjs ubior komus przeszkadza to tez mozna? A jak ktos ma
    paradontoze i smierdzi mu z ust to tez mozna?

    Jacek

  • 27. Data: 2008-01-20 15:52:14
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > A jak kolor skory, dajmy na to czarny, przeszkadza innym to takze mozna?

    Dobrze. Prosze cie, wykaz, ze kolor skory jakiegos kupujacego
    przeszkadza innemu kupujacemu w zakupach.

    Tylko uwazaj, zebys nei poszedl w kierunku rsizmu.

    > A jak czyjs ubior komus przeszkadza to tez mozna?

    Dobrze. Prosze cie, wykaz, ze ubior jakiegos kupujacego przeszkadza
    innemu kupujacemu w zakupach.

    > A jak ktos ma paradontoze i smierdzi mu z ust to tez mozna?

    Oczywiscie. Przy zalozeniu, ze ten ktos stani ekolo ciebie i zlosliwie
    bedzie na Ciebie dmuchal...

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 28. Data: 2008-01-20 16:42:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > Dobrze. Prosze cie, wykaz, ze kolor skory jakiegos kupujacego
    > przeszkadza innemu kupujacemu w zakupach.

    Bo mu się czarny z czartem kojarzy ;)

    "Pod jednym dachem? Z antychrystem?!" ;)

  • 29. Data: 2008-01-21 08:18:54
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Mr Internet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie. Przy zalozeniu, ze ten ktos stani ekolo ciebie i zlosliwie
    > bedzie na Ciebie dmuchal...

    to jak siedze w restauracji i jakis duren siedzi stolik obok , pali
    papierosa, i dmucha dymem w moja strone, tez mi smierdzi, czy moze go ktos
    wyrzucic?

    Adam
    .

  • 30. Data: 2008-01-21 13:10:28
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    jaQbek wrote:
    > A jeśli ze smrodu sprzedawca się porzyga

    niektórzy deklarują, że sie porzygają z powodu czyjejś np. źle skrojonej
    marynarki albo jej koloru...

    --
    Seryozha