  • 1. Data: 2013-07-09 12:27:34
    Temat: Odmowa Polkomtelu informacji o nabitych w butelkę klientach
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Czy Polkomtel może mi odmówić informacji jaki procent czy tez jaka
    liczba ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-07-09 12:53:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SJS wrote:
    > Czy Polkomtel może mi odmówić informacji jaki procent czy tez jaka
    > liczba ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    oczywiscie

    moze cie olac juz na samym poczatku i w ogole nie odpowiedziec

    bo nie musi

  • 3. Data: 2013-07-09 13:53:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 09 Jul 2013 12:27:34 +0200, SJS napisał(a):

    > Czy Polkomtel może mi odmówić informacji

    Może.

    > jaki procent czy tez jaka
    > liczba ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    A na to pytanie nie jest w stanie odpowiedzieć, choćby chciał.

  • 4. Data: 2013-07-09 17:54:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "SJS" <s...@p...pl> wrote in message
    > Czy Polkomtel może mi odmówić informacji jaki procent czy tez jaka liczba ich
    > abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    moze odmowic udostepnienia wszystkich informacji ktorych nie musi
    udostepnic, wiec albo masz podstawe prawna swojego zadania albo
    jest spora szansa (graniczaca z pewnoscia) ze cie oleja

  • 5. Data: 2013-07-09 18:25:35
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-07-09 13:53, Andrzej Kubiak pisze:

    > Może.

    > A na to pytanie nie jest w stanie odpowiedzieć, choćby chciał.

    Ależ oczywiście że jest - po ilości zgłoszeń reklamacji o pobieranych
    nienależnych opłatach za ... przychodzące SMSy

    --
    sjs

  • 6. Data: 2013-07-09 18:28:35
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Polkomtel może mi odmówić informacji jaki procent czy tez jaka liczba
    > ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    dodaj mnie, razy 3. 90 pln

    Cl

  • 7. Data: 2013-07-09 19:49:32
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 09 Jul 2013 18:25:35 +0200, SJS napisał(a):

> [...]

    I to:

    > po ilości zgłoszeń reklamacji o pobieranych
    > nienależnych opłatach za ... przychodzące SMSy

    To mogą być, w skrajnym przypadku, zbiory rozłączne.

    Nie dość, że obsługa telefonu cię przerasta, to jeszcze nie umiesz zadawać
    właściwych pytań.

    Teraz powoli: na pytanie, które zadałeś, operator nie potrafi odpowiedzieć.
    Na pytanie, które chciałeś zadać - nie ma obowiązku.

  • 8. Data: 2013-07-10 18:09:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SJS wrote:
    > Czy Polkomtel może mi odmówić informacji jaki procent czy tez jaka
    > liczba ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    odwrócę pytanie...

    czy znasz jakiś akt wyższego rzędu który by nakazywał firmie prywatnej jaką
    jest polkomtel ujawniania jakichkolwiek informacji jakiemuś panu
    kowalskiemu?

    nie twój interes, spadaj...

  • 9. Data: 2013-07-11 14:28:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.07.2013 12:27, SJS pisze:
    > Czy Polkomtel może mi odmówić informacji jaki procent czy tez jaka
    > liczba ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    Polkomtel to Plus? No to znam osobiście gościa któremu rachunki po 200
    przychodziły za jakieś dziwne SMS.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 10. Data: 2013-07-11 17:47:34
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-07-11 14:28, anacron pisze:

    > Polkomtel to Plus? No to znam osobiście gościa któremu rachunki po 200
    > przychodziły za jakieś dziwne SMS.

    Ten sam numer mam z nimi

    --
    sjs