    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odliczanie punktów a fotoradary
    Date: Tue, 28 Dec 2004 20:07:49 GMT

    > Jesli 'nie wiesz' to nie pisz w ogole ! Lepiej poczekaj co napisza
    > madrzejsi (lub poczytaj rozp. w sprawie postepowania z kierowcami
    > naruszajacymi przepisy ruchu drogowego Dz.U. Nr 236, poz.1998 z 2002)

    Myślę, że masz rację co pierwszego zdania. Nie mogłem się powstrzymać przed
    delikatnym komentarzem.

    Natomiast co do reszty, to nie jest to takie oczywiste. Z wymienionego przez
    Ciebie rozporzadzenia wynika, że kurs mozna odbyć jeśli suma punktów (w tym
    tymczasowych) nie przekroczyła 24. Ja natomiast nie sądzę, żeby za
    wykroczenia z fotoradaru były naliczane punkty tymczasowe, skoro nie
    ustalono jeszcze kierowcy pojazdu.

    > Tnij tekst i nie cytuj wgo w calosci (netykieta)

    Czepiasz się. Wyciąłem powitanie i podpis, zostało raptem siedem linijek.

    Pozdrawiam,
    Beniamin