  • Data: 2004-12-29 15:07:30
    Temat: Re: Odliczanie punktów a fotoradary
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To dziwne ! Gdzie to przeczytałeś ("że kurs mozna odbyć jeśli ..") ?

    Dokładniej: odjęcie punktów nastąpi tylko wtedy, gdy suma punktów nie
    przekroczy...
    Dz.U. Nr 236, poz.1998 z 2002 (konkretnie 8.6)

    Kurs faktycznie można odbyć zawsze, ale przecież nie o to tu chodzi.

    > A kto tak napisał ? Wpis tymczasowy dokonuje się wtedy, gdy sprawę o
    > ustalenie winy kierowcy skierowano do sądu.

    Nikt nie napisał, pokazuję tylko, że wskazane rozporządzenie nie reguluje
    tego. Dalej jestem przekonany, że pytający zanim odbierze mandat może zrobić
    kurs i odjąć sobie 6 punktów, bo zgodnie z tym rozporządzeniem jego suma
    punktów ostatecznych i wpisanych tymczasowo przed rozpoczęciem kursu nie
    przekroczyła 24. Punkty za mandat z fotoradaru zostaną dopiero dopisane,
    mimo że wykroczenie miało miejsce wcześniej.

    Pozdrawiam,
    Beniamin