  • 11. Data: 2017-02-09 00:31:21
    Temat: Re: Ochrona i immunitet
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-02-17 o 00:17, Animka pisze:

    > Teraz sędzia już zeznaje, że te pendrivy kupił w innym sklepie wcześniej
    > i dlatego miał je w samochodzie.

    Nie wiem, jak tam było, no ale tak, czy siak rzucanie podejrzeniem w
    stronę ochrony jest po prostu bezpodstawne na obecnym etapie i tyle.

  • 12. Data: 2017-02-09 07:30:43
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie wiem, jak tam było, no ale tak, czy siak rzucanie podejrzeniem w
    > stronę ochrony jest po prostu bezpodstawne na obecnym etapie i tyle.

    Nawet dla "drugiej STRONY"? :-)

    --
    A. Filip
    Czy jest drzewo, którego by wiatr nie chłostał? (Przysłowie ormiańskie)

  • 13. Data: 2017-02-09 14:09:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie wiem, jak tam było, no ale tak, czy siak rzucanie podejrzeniem w
    > stronę ochrony jest po prostu bezpodstawne na obecnym etapie i tyle.

    W tym przypadku masz rację. Nie byłam, nie widziałam.
    Pracujesz teraz chyba jako ochroniarz?
    Jeśli tak to chyba wiesz, że bramkowy moze wlączać i wyłączać piszczenie
    bramki.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-02-09 17:16:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-02-17 o 14:09, Animka pisze:

    > W tym przypadku masz rację. Nie byłam, nie widziałam.
    > Pracujesz teraz chyba jako ochroniarz?
    > Jeśli tak to chyba wiesz, że bramkowy moze wlączać i wyłączać piszczenie
    > bramki.

    Nie pracuję jako "brakowy", cokolwiek to oznacza :-)

  • 15. Data: 2017-02-10 15:35:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    >Nawet dla "drugiej STRONY"? :-)

    Ktorej drugiej ? Zwiazku Sedziow-Nietykalnych Polskich ?

    Bo ten jeden sedzia sugerujacy, ze ochrona mu pomagala przeniesc
    pendrivy przez bramke ... to by bylo przyznanie do winy :-)

    Ale czy nie zmiana kwalifikacji z zwiazku z tym - z wlamania na
    wykroczenie ?
    A moze jednak w druga strone - nadal bedzie wlamanie, a w dodatku
    wspoludzial w hackerce :-)

    J.