  • 11. Data: 2008-05-31 07:16:14
    Temat: Re: Ochrona dóbr osobistych - komentarz Allegro
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 30 May 2008 22:38:13 -0700, krzysztof.kowalski napisał(a):

    > Allegro nie usuwa takich komentarzy - w regulaminie jasno mają określone
    > kiedy usuwają. Generalnie nie ingerują w komentarze i w tej sprawie nie
    > ruszą palcem.
    >
    > Ale wracając do meritum - co z tym sądem?

    Jeśli masz 600 złotych na dzień dobry to idź i walcz.
    Ja niedawno musiałem dać gościowi neutrala, wysłał towar strasznie późno
    i jeszcze kręcił. W mejlach zaczął mnie szantażować -- kasę miał od kilku
    tygodni -- że zrobi to samo, to mu napisałem, żeby się liczył z
    konsekwencjami. Powstrzymał się od komentarza w ogóle, a neutrala jakoś
    przełknął ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 12. Data: 2008-05-31 07:35:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał

> [...]
    > kilku
    > tygodni -- że zrobi to samo, to mu napisałem, żeby się liczył z

    Jakie konsekwencje mogłyby go spotkać za wystawienie neutralnego
    komentarza?

  • 13. Data: 2008-05-31 07:39:50
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > konsekwencjami. Powstrzymał się od komentarza w ogóle, a neutrala jakoś
    > przełknął ;-)

    Sa i tacy powaleńcy ... dostaję obudowę komputera, stwierdzam brak
    jednego elementu - w obudowie jest dziura w jego miejscu (w panelu z
    przodu). Upominam się u sprzedawcy, a ten mi negatywa za próbę
    wyłudzenia dodatkowych rzeczy :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 14. Data: 2008-05-31 09:21:46
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

    > Zgodnie z prawem, czyli zgodnie ze sprzedażą na odległość.

    Nie ma prawa ze sprzedaży na odległość.
    Jeśli chcesz skorzystać z dobrodziejstw ustawy o ochronie niektórych
    praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
    produkt niebezpieczny to przepisów o umowach zawieranych na odległość
    nie stosuje się do umów sprzedaży z licytacji. (Art. 16. 1.) ani wobec
    umów między osobami fizycznymi.

  • 15. Data: 2008-05-31 09:35:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin Boroń napisał(a):

> [...]
    > produkt niebezpieczny to przepisów o umowach zawieranych na odległość
    > nie stosuje się do umów sprzedaży z licytacji. (Art. 16. 1.) ani wobec

    Dokładnie dlatego potrzebny był link do tej sprzedaży. W tu opisanym
    przypadku była to sprzedaż typu "kup teraz" a sprzedającym był
    przedsiębiorca.

    j.

  • 16. Data: 2008-05-31 09:49:41
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent januszek nadaje:

    > Dokładnie dlatego potrzebny był link do tej sprzedaży. W tu opisanym
    > przypadku była to sprzedaż typu "kup teraz" a sprzedającym był
    > przedsiębiorca.

    A faktycznie, to zmienia stan rzeczy.

  • 17. Data: 2008-05-31 09:55:16
    Od: k...@g...com

    On 31 Maj, 11:49, Marcin Boroń <b...@m...tu> wrote:
    > Agent januszek nadaje:

    > A faktycznie, to zmienia stan rzeczy.

    Dzięki wszystkim. Chyba sobie zatem odpuszczę. I tak już zagłosowałem
    nogami - z Allegro nie korzystam. 95% tych rzeczy można kupić już dziś
    w normalnych sklepach internetowych bez tego cudowania z komentarzami.

  • 18. Data: 2008-05-31 10:28:46
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    .googlegroups.com...

    > Podasz nr aukcji?

    http://www.allegro.pl/item339613119_339613119.html

    Z ciekawości... Za wysyłkę do siebie zapłaciłeś co najmniej 10zł odsyłając,
    pewnie ok. 5zł. To mniej więcej tyle ile zapłaciłeś za ten nieszczęsny
    kabel. W jakim celu go odsyłałeś? Kosztowało Cię to ok. 15 zł i nie masz
    nic... Nie prościej było wystawić go na Allegro i odzyskać zainwestowane
    pieniądze, zamiast płakać na p.s.p. jaki to sprzedawca niedobry? ;-)
    Odzyskałbyś pieniądze i nie miał negatywa ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 19. Data: 2008-05-31 10:42:23
    Od: k...@g...com

    wiadomościnews:225e48c8-1abb-4051-92c4-cf3d1027024d@
> [...]
    > pieniądze, zamiast płakać na p.s.p. jaki to sprzedawca niedobry? ;-)
    > Odzyskałbyś pieniądze i nie miał negatywa ;-)

    Nie rozumiem. Przecież 10 zł (nie pamiętam dokładnie) i tak już
    zapłaciłem za wysłanie do mnie. Potem poniosłem tylko koszt odesłania
    - wsio. To było jakieś 4 zł chyba. Moim zdaniem prościej niż za 4 zł
    wystawiać aukcję i szukać kupca.

  • 20. Data: 2008-05-31 10:54:47
    Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com>

    W artykule
    e.googlegroups.com,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <k...@g...com> napisał(a):

    > Dokonałem zakupu na Allegro i zgodnie z prawem odesłałem po zakupie
    > towar. Sprzedawca nie zanegował tego, niemniej otrzymałem wpierw maila

    ze tez chcialo ci sie wogole to odsylac...:O
    wydales 30zl odzyskales 15zł - szkoda czasu, juz lepiej niechby sobie
    kabel lezal, a karte zawsze mozna jakos wykorzystac:]

    wiec sie jakos nie dziwie sprzedawcy - ja tez bym to potraktowal
    jako niezbyt dobry zart:P

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa