  • 1. Data: 2004-08-15 13:29:28
    Temat: Ochrona?????
    Od: "XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX" <p...@e...af>

    Jest taka sytuacja że mój ojciec często grozi mi że wykasuje mi moje pliki
    (min. strona internetowa,tapety,itd.) które znajdują się na "jego" dysku "bo
    on płacił"?PROSSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2004-08-15 13:37:08
    Temat: Re: Ochrona?????
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    moje pliki
    > (min. strona internetowa,tapety,itd.) które znajdują się na "jego"

    Chyba nie zamierzasz prowadzić sporu prawnego z własnym ojcem w
    tak bzdurnej sprawie?
    Mam nadzieję że tapety i inne ciągi zero-jedynkowe nie są dla Ciebie
    ważniejsze niż stosunki z ojcem
    Na Twoim miejscu zdecydowanie szukałbym ugody :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-15 13:38:59
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 15 Aug 2004 13:37:08 +0000 (UTC), Dredd napisał/napisała:
    > Na Twoim miejscu zdecydowanie szukałbym ugody :)

    a ja kupilbym sobie wlasny komputer :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-08-15 13:41:14
    Od: Dredd<...@...pl>

    > a ja kupilbym sobie wlasny komputer :>

    Za ojca pieniądze ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-15 14:06:24
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 15 Aug 2004 13:41:14 +0000 (UTC), Dredd napisał/napisała:
    > Za ojca pieniądze ;)

    Zarabiam na swoje odkad skonczylem 18 i stac mnie na WLASNY komputera za
    WLASNE pieniadze :>

  • 6. Data: 2004-08-15 14:12:05
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Zarabiam na swoje odkad skonczylem 18 i stac mnie na WLASNY
    komputera za
    > WLASNE pieniadze :>

    To nie było pod Twoim adresem :)
    Poza tym w mojej wypowiedzi był na końcu taki znaczek ";)"

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-08-15 14:55:35
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 15 Aug 2004 14:12:05 +0000 (UTC), Dredd napisał/napisała:
    > To nie było pod Twoim adresem :)

    ale pod moim postem :P

    > Poza tym w mojej wypowiedzi był na końcu taki znaczek ";)"

    ":P" :>

  • 8. Data: 2004-08-15 17:00:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > (min. strona internetowa,tapety,itd.) które znajdują się na "jego" dysku

    na TVP1 zaraz Gumisie sie zaczynaja

    P.

  • 9. Data: 2004-08-15 18:50:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>