  • 1. Data: 2004-08-15 12:58:03
    Temat: niemam nipu od klienta prywatnego (nie posiada jeszcze) jak mu wystawic fakture lub co mu wystawic??
    Od: "Dawid Partyka" <S...@n...wytnijtotes.cdrinfo.pl>

    niemam nipu od klienta prywatnego (nie posiada jeszcze) jak mu wystawic
    fakture lub co mu wystawic?? korzytam z programu subiekt firmy insert

  • 2. Data: 2004-08-15 14:38:20
    Od: SIM <x...@p...pl>

    Dawid Partyka wrote:
    > niemam nipu od klienta prywatnego (nie posiada jeszcze) jak mu wystawic
    > fakture lub co mu wystawic?? korzytam z programu subiekt firmy insert

    Fakturę bez NIPu.

    Kuba

  • 3. Data: 2004-08-15 15:09:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 15. sierpnia 2004 14:58 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Dawid Partyka:

    > niemam nipu od klienta prywatnego (nie posiada jeszcze) jak mu wystawic
    > fakture lub co mu wystawic?? korzytam z programu subiekt firmy insert

    Znając niską jakość Insertu, może się nie dać :) Generalnie to osobie
    prywatnej nie musisz wpisywać NIP-u na FV. Typowo programy rozumieją brak
    tego pola, albo wystarczy wpisać tam cokolwiek, np. ja wpisywałem
    kiedyś ,,Klient prywatny''. Nawet tak bezpieczniej niż puste zostawić. Ale
    czy Temat z Wstawiaka to łyknie? Sprawdź sam :D

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-08-15 19:19:06
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    SIM wrote: