  • 1. Data: 2002-02-06 21:18:31
    Temat: Obywatel a Prawo
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zdając sobie z niskiej świadomości prawa i efektóe z tąd wynikających,
    proponuję stworzenie mini vademecum "Obywatel a (bez)prawo.
    Każdy ze swojej grządki niech opisze przykłady bezprawnych postępowań urzędów i
    błedy, których można uniknąć jak się zastosuje odpowiednie postępowanie.
    Mam nadzieję, że wpisów nie zabraknie. Najciekawsze umieścimy na stronce
    http://www.bezpartyjni.pl/
    z...@b...pl

  • 2. Data: 2002-02-07 14:21:27
    Temat: Re: Obywatel a Prawo
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Nie ma chętnych do podzielenia się doświadczeniami???

  • 3. Data: 2002-02-07 15:04:38
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma chętnych do podzielenia się doświadczeniami???

    Jak najbardziej jestem chetna - ale moze za pare dni. Duzo byloby do pisania
    ;)
    Ale juz czytalam i glosowalam :)

    Pozdrawiam
    Ewa