  • 1. Data: 2002-02-06 19:58:16
    Temat: egzaminy: cywilne, pracy, gospodarcze
    Od: "losero" <i...@w...pl>

    Hej
    Przygotowuję się samodzielnie do egzaminów, które obejmują w zasadzie cały
    materiał kodeksu cywilnego, w przypadku prawa gospodarczego: ksh, prawo
    dewizowe, prawo działalności gospodarczej, prawo upadłościowe, układowe,
    powstawanie, fukcjonowanie przedsiębiorstw państwowych, spółdzielni, no i
    jeszcze kodeks pracy w dużej części
    Czy możecie polecić w sieci jakieś przykładowe testy (wyboru) + w przypadku
    prawa cywilnego i gospodarczego przykładowe zadania sytuacjyjne ? Jak nie w
    sieci to może ktokolwiek ma i mógłby mi na priva przysłać ?

    pozdrawiam
    patisher

    ps. egzamin nie dotyczy żadnej konkretnej uczelni - stąd chodzi mi o pytania
    rzeczywiście sprawadzające wiedzę i umiejętności a nie pod określonego
    profesora :).