  • Data: 2017-10-01 08:00:36
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Skoro obawiasz się, że ktoś na Ciebie zapoluje, to chyba lepiej, że
    > będzie niewyszkolony - mniejsza szansa, ze trafi.

    Zapoluje? Tego boje sie najmniej...
    Boje sie ze mu "wytrzeli" przypadkowo a wtedy brak umiejetnsci jest
    główna przyczyna.

> [...]
    > Jest obecnie 8 kategorii pozwolenia. Uzyskanie takiego do ochrony
    > osobistej jest niemal niemożliwe (no chyba, że jesteś byłym SBkiem,
    > lub milicjantem). Broń do celów sportowych wymaga przynależności do
    > klubu i regularnego udziału w zawodach. Poza tym oczywiście badań
    > lekarskich. Podobnie myśliwska.
    > Możesz za to, nie tylko bez pozwolenia, ale nawet bez rejestracji
    > używać broń czarnoprochową, a ta jest o wiele niebezpieczniejsza
    > zarówno dla ofiary, jak i dla użytkownika. Jednak jakoś nie słychać
    > o wypadkach/zabójstwach z jej udziałem. Kilkanaście tys. ludzi taką

    Ale zapewne mało kto chodzi z nia na codzien w torebke "na wszelki
    wypadek"
    Zwłaszcza w formie naładowanej.

    > No tak, teraz jak bandzior przychodzi w nocy, to mówi ładnie dzień
    > dobry, przedstawia się, pyta grzecznie, czy nie będzie przeszkadzać
    > domownikom, jeśli sobie trochę pobuszuje, a następnego dnia wysyła
    > kwiaty i wizytówkę z podziękowaniem.

    Wiesz doskonale ze to nie o to chodzi.

    > Ciekawe, czemu do strzelanin w USA dochodzi akurat w szkołach, czy
    > na kampusach. Fakt, że uzbrojeni tam być nie mogą nawet ochroniarze,
    > oczywiście nie ma z tym związku;-)

    To moze nawet tak działać.
    Maja bron, chcac zrobic masakre to ida do szkoly, skoro jak twierdzisz,
    akurat tam ochroniarze nie maja broni.
    Ale fakt jest faktem, ze dochodzi do strzelanin. Dla ciebie rozwiazaniem
    jest: wprowadzic bron do szkoły, dla mnie: unikać jej w ogole.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"