  • Data: 2017-10-02 12:00:49
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > A to załatwią umiejętności (jak zechce to potrafi) czy "tresura"
    > (wpojone procedury do odruchowego/bezmyślnego wypełniania).

    Wybacz, ale nie ufam az tak ludziom zeby pewne sprawy zostawic same sobie
    na zasadzie "jak zechce to potrafi".
    Ludzie co do zasady sa leniwi w takich kwestiach i przekonani nadmiernie
    o swoim poziomie umiejetnosci.

    > Ile wypadków z bronią rocznie mają policjanci w Polsce?
    > Przy 30 strzałach rocznie powinno być ich od jasnej cholery,
    > nieprawdaż? [ 30 strzałów rocznie - za twierdzeniem w którymś z
    > postów w wątku]

    Nie wiem czy maja 30 strzałów rocznie, ty tez nie wiesz wiec to takie
    gdybanie z dupy troche.
    Ale pierwsze co mi przychodzi do głowy, ze nawet jak tak mało strzelaja
    to jednak bron wyciagaja, odbezpieczaja, zabezpieczaja duzo czesciej.
    Posługuja sie nia o wiele czesciej niz ktos kto włozy ja do torebki czy
    komody "na wszelki wypadek".
    Drugie to oczywiscie to ze oni akurat sa grupa ktora "zechce" i cwicza
    prywatnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?