  • Data: 2017-10-01 08:10:27
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Zapoluje? Tego boje sie najmniej...
    > Boje sie ze mu "wytrzeli" przypadkowo a wtedy brak umiejetnsci jest
    > główna przyczyna.
    > [...]

    A to załatwią umiejętności (jak zechce to potrafi) czy "tresura"
    (wpojone procedury do odruchowego/bezmyślnego wypełniania).

    Ile wypadków z bronią rocznie mają policjanci w Polsce?
    Przy 30 strzałach rocznie powinno być ich od jasnej cholery, nieprawdaż?
    [ 30 strzałów rocznie - za twierdzeniem w którymś z postów w wątku]

    --
    A. Filip