  • Data: 2017-10-13 19:04:55
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spowodowanie śmierci - nawet nieumyślne - jest przestępstwem, ale w
    > obronie koniecznej już nie.

    Czyli pomimo że wiadomo że sprawdza szukał ofiary przed czynem
    "ustalamy" że to tylko obrona konieczna. Jak głupim trzeba być
    aby uwierzyć sprawcy że szukał w innym celu niż przypieprzenie?

    > Jak oddala? Bezpodstawne zatrzymanie.

    Normalnie, stwierdza że podstawa była.

    > Z materiału wynika, ze go nie szukał, tylko przypadkowo zobaczył i
    > podjął pościg. Chciał go Policji wskazać, ale rzekomo ów sprawca rzucił
    > się na Posła. Taka jest wiedza procesowa. oczywiście mogło być inaczej,
    > ale nie mamy na to dowodów.

    Z tego który ja czytałem wynika że szukał, a jak znalazł to nie
    zadzwonił na policję.