  • 21. Data: 2005-04-05 20:36:47
    Temat: Re: Obrazajace SMSy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:d2usb6$ou7$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak zwykle nie wiesz co mówisz. Można kogoś znieważyć nie znając jego
    > nazwiska.

    czym jest "osoba" wedlug prawa ?

    P.

  • 22. Data: 2005-04-05 20:38:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > czym jest "osoba" wedlug prawa ?

    A co to jest słoń? To pytania nie na temat.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 23. Data: 2005-04-05 20:41:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co to jest słoń? To pytania nie na temat.

    jak moge obrazic kogos o kim nic nie wiadomo, kogos kogo nie mozna w zaden
    sposob zidentyfikowac?

    To tak jak bym powiedzial Kubus Puchatek to Skurw... i ktos kto uzywa
    takiego nicka by mnie pozwal,
    czysty absurd

    p.

  • 24. Data: 2005-04-05 20:48:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jak moge obrazic kogos o kim nic nie wiadomo, kogos kogo nie mozna w zaden
    > sposob zidentyfikowac?

    Wbrew twoim twierdzeniom można mnie zidentyfikować i ty wiesz kogo obrażasz.

    > To tak jak bym powiedzial Kubus Puchatek to Skurw... i ktos kto uzywa
    > takiego nicka by mnie pozwal,

    Jeśli kierowałbyś to do konkretnej osoby używającej tego nicka byłaby to
    zniewaga, a nie żaden absurd.

    Naprawdę jesteś niezłym ignorantem w dziedzinie prawa. Przerzuć się na
    inną grupę. Może się na czymś znasz.

  • 25. Data: 2005-04-05 20:58:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wbrew twoim twierdzeniom można mnie zidentyfikować i ty wiesz kogo
    > obrażasz.

    ja obrazam uytkownika usenetu o ksywce Jonson a nie Pana xxxx yyyy

    > Naprawdę jesteś niezłym ignorantem w dziedzinie prawa. Przerzuć się na
    > inną grupę. Może się na czymś znasz.

    to jest grupa dyskusyjna na ktorej sie dyskutuje, jezeli komus sie nie
    podobaja moje wypowiedzi
    to sio na prywtane www na prywtane forum. Wiele razy to powtarzalem i badz
    laskaw nie narzucac
    mi czegos tkiageo.

    Pomijam ze zwyklym chamstwem jest sugerowanie ze na niczym sie nie znam.

    P.

  • 26. Data: 2005-04-05 22:31:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wydaje mi się że powiedzenie dziewczynie że jest brzydka jest
    obraźliwe
    > i w pewnych sytuacjach mogłoby być uznane za zniewagę.
    >
    > Ale generalnie zniewagami lepiej sobie głowy nie zawracać. Szkoda
    nerwów
    > na procesowanie się.

    Jestem dokładnie tego samego zdania, ale nie chciałem być aż tak
    dosadny.

  • 27. Data: 2005-04-06 15:55:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jak zwykle nie wiesz co mówisz. Można kogoś znieważyć nie znając jego
    > nazwiska.

    Nie masz ciekawszego zajęcia jak chamskiego debila wywlekać innym
    rozsądniejszym z kibelka?
    Cokolwiek chcesz osiągnąć, nie masz szans. Przemuś ma organicznie uszkodzony
    mózg.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 28. Data: 2005-04-06 16:12:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie masz ciekawszego zajęcia jak chamskiego debila wywlekać innym
    > rozsądniejszym z kibelka?
    > Cokolwiek chcesz osiągnąć, nie masz szans. Przemuś ma organicznie
    > uszkodzony mózg.

    Do poznania jest kilka godzin jazdy panie lesiu.

    P.

  • 29. Data: 2005-04-14 16:26:48
    Od: "MrRoger" <jarpre[FUCK-SPAM]@op.pl>

    Uzytkownik 'Robert Tomasik' napisal(a) w wiadomosci
    "news:d2v3l3$9ss$1@inews.gazeta.pl" takie cus:
    --------------------

    > obraźliwe
    > nerwów

    > Jestem dokładnie tego samego zdania, ale nie chciałem być aż tak
    > dosadny.

    Czyli otrzymujac SMSy z numerow komorkowych i bramek na moj telefon, w
    ktorych to SMSach jest podane moje/innej osoby imie, wypisywane cuda,
    cudenka etc etc jest w panstwie polskim calkowicie dozwolone i nie podlega
    najmniejszej karze grzywny?

    Zapalic papierosa, wypic piwo, przeklnac na ulicy czy chocby pierdnac -
    "Dziendobry mandacik" a tutaj nic, kompletnie nic?
    Nawet nie poniesie kosztow rozprawy (owych 600zl)
    Dziwne ...
    Przeciez tamta osoba nie jest niepelnosprawna umyslowo, nie ma zoltych
    papierow i odpowiada za swoje czyny.
    Czy ktos moze mi opisac problem blizej?
    Jesli trzeba wiecej szczegolow chcetnie odpowiem...

    Roger(OS)

  • 30. Data: 2005-04-14 16:32:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MrRoger napisał(a):

> [...]
    > ktorych to SMSach jest podane moje/innej osoby imie, wypisywane cuda,
    > cudenka etc etc jest w panstwie polskim calkowicie dozwolone i nie podlega

    A w którym miejscu wyczytałeś tę mądrość? Jest karalne. Jeśli masz chęć
    i ochotę możesz się procesować.

    > Zapalic papierosa, wypic piwo, przeklnac na ulicy czy chocby pierdnac -
    > "Dziendobry mandacik" a tutaj nic, kompletnie nic?
    > Nawet nie poniesie kosztow rozprawy (owych 600zl)
    > Dziwne ...

    Rzeczywiście dziwne. Bo koszty postępowania wziąłeś chyba z sufitu.