  • 1. Data: 2005-04-05 07:22:19
    Temat: Umowa najmu
    Od: "ChrissP." <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem...
    Wynajmuję mieszkanie od Domu Kultury w którym pracuję, zaś mieszkanie należy
    do WAM-u (jestem podnajemcą). W umowie mam paragraf, który mówi:
    "Ponadto umowa może być wypowiedziana i rozwiązana w przypadkach i na
    warunkach określonych w rozdziale 5 ustawy z dnia 2 lipca 1994 roku o najmie
    lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych / Dz.U.Nr 195, poz. 509/ "
    Niestety, jest to jedyny punkt, w którym jest zawarta możliwość
    wypowiedzenia umowy przeze mnie. Nigdzie jednak takiej ustawy nie znalazłem,
    a nie znam terminu wypowiedzenia umowy - choć mi zależy na jak najszybszym
    wypowiedzeniu.
    Proszę o informację, jaki przepis to reguluje.

    Krzysiek

    Ps. Proszę, nie piszcie "Google...", bo nie mogę niestety nic precyzyjnego
    tam trafić...