  • 1. Data: 2004-01-13 19:06:41
    Temat: Obowiazek alimentacyjny ?
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Witam - jest taka sytuacja - mam sobie 18. lat, pobieram rente rodzinna.
    Nadal ucze sie w Liceum ogolnoksztalcacym. Czy w tej sytuacji moj ojciec ma
    nadal obowiazek alimentacyjny dla mnie? czy moze mi kazac placic sobie za
    mieszkanie, prad, wode etc.? jesli nie, to gdzie moge znalezc informacje na
    ten temat (konkretne przepisy) i gdzie ew. moge dochodzic swoich praw?

    Z gory dziekuje, sprawa jest dla mnie naprawde wazna.

    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2004-01-13 20:40:11
    Temat: Re: Obowiazek alimentacyjny ?
    Od: "alosza65" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sobie
    > ten temat (konkretne przepisy) i gdzie ew. moge dochodzic swoich

    proszę bardzo, zajrzyj na tą stronkę
    http://www.stern.friko.pl/alimenty.html

  • 3. Data: 2004-01-13 21:01:09
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "alosza65" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > proszę bardzo, zajrzyj na tą stronkę
    > http://www.stern.friko.pl/alimenty.html

    Najniższa renta rodzinna to 552,63 PLN, a może też to być
    85% świadczenia, które przysługiwałoby zmarłemu więc
    ciekawe ile on ma tej renty i co jest powodem, że ojciec
    chce aby partycypował w utrzymaniu domu?. Może wysokość
    pobieranej_przetracanej renty?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami."

  • 4. Data: 2004-01-14 08:35:15
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik alosza65 napisał:

    > proszę bardzo, zajrzyj na tą stronkę
    > http://www.stern.friko.pl/alimenty.html

    ktoś znalazl moją stronkę,
    jestem wzruszony :)

    pozdrowienia

    marcin

  • 5. Data: 2004-01-14 09:38:16
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Witam!

    > proszę bardzo, zajrzyj na tą stronkę
    > http://www.stern.friko.pl/alimenty.html

    Ok, dzieki za link, zapoznalem sie z trescia i mam kolejne pytania :-)

    1. czy jesli zloze pozew (czy moze wniosek?) o alimenty, ile moze sie sprawa
    ciagnac? ile moze trwac? i jak to bedzie wygladalo - jakies rozprawy czy
    cos?

    2. renta o ktorej wspomnialem wynosi 488 zl miesienicze (tyle dostaje na
    reke) przy czym nadal sie ucze - jakie w takiej sytuacji sa szanse
    pozytywnego rozpatrzenia sprawy? ile moge dostac? bo prawda jest taka, ze
    najchetniej od razu w chwili zlozenia wniosku wynajalbym sobie mieszkanie
    (nie wyobrazam sobie mieszkac pod jednym dachem z osoba z ktora sie
    sadzi...)

    Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz,
    Pozdrawiam,
    N.

  • 6. Data: 2004-01-14 09:57:07
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

> [...]
    > ciekawe ile on ma tej renty i co jest powodem, że ojciec
    > chce aby partycypował w utrzymaniu domu?. Może wysokość

    Skapstwo ojca... renty dostaje na reke 488 zl... przy czym mam do oplacenia
    szkole, o czym stary doskonale wie. Jedzenie tez oplacam sobie sam...

    Pozdrawiam,
    N.