  • 1. Data: 2004-01-13 19:07:45
    Temat: Wywłaszczenie
    Od: "Miki" <m...@w...pl>

    Witam
    Moglibyście podpowiedzieć jakie są postawy
    wywłaszczenia na rzecz użyteczności publicznej?
    Gdzie szukać? Kto ustala cenę? Mogę się nie zgodzić
    na cenę jaką zaproponuje inwestor? Co wtedy?
    TIA
    Miki

  • 2. Data: 2004-01-13 20:43:37
    Temat: Re: Wywłaszczenie
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wywłaszczenia na rzecz użyteczności publicznej?
    > Gdzie szukać? Kto ustala cenę? Mogę się nie zgodzić
    > na cenę jaką zaproponuje inwestor? Co wtedy?

    Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami
    Dzu. U. z 2000r. Nr 46, poz. 543 z późn.zm.
    Tam masz wszystko co Ciebie interesuje.

    Pozdrawiam
    Michał

    mec. Michał