  • 1. Data: 2004-01-13 17:06:13
    Temat: ERA - wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl>

    Witam,

    Jestem abonentem sieci ERA. Mam umowę na czas określony np do 20 stycznia
    2004. Kiedy skontaktowałem się z BOA dowiedziałem się, że aby zakończyć
    umowę muszę złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed terminem wygaśnięcia umowy.
    W przeciwnym razie umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas
    nieokreślony.
    Aby wtedy wypowiedzieć umowę bedę według Regulaminu ERY musiał odczekać
    miesięczny okres wypowiedzenia plus czas do końca pełnego cyklu
    rozliczeniowego. Wygląda na to, że do 20 zostało już tylko 7 dni więc
    pomimo, że umowa wygasa bedę musiał płacić dalej przez conajmniej półtorej
    miesiąca.

    Czy to jest zgodne z prawem, że z dniem wygaśnięcia umowy na czas określony
    nie mogę zrezygnować z ich usług?

    Pozdrawiam,
    DL.

  • 2. Data: 2004-01-13 17:09:20
    Temat: Re: ERA - wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >

    > Czy to jest zgodne z prawem, że z dniem wygaśnięcia umowy na czas określony
    > nie mogę zrezygnować z ich usług?

    1. Jest to zgodne z tym, na co zgodziłeś się podpisując umowę - po zakończeniu
    czasu na który umowa została zawarta zostanie ona przedłużona na czas
    nieokreślony

    Trzeba było pamiętać o wcześniejszym złożeniu wypowiedzenia.

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2004-01-13 18:41:09
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieokreślony
    >
    > Trzeba było pamiętać o wcześniejszym złożeniu wypowiedzenia.

    Otóz to. Ja pamietalem o uprzednim zlozeniu wypowiedzenia i grzecznie Era
    zgodzile aie na przejscie telefonu z abonamentowego na prepaid przy
    zachowaniu numeru.
    Trzeba czytac umowy, które sie podpisuje Doktorku.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 4. Data: 2004-01-13 21:12:17
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Doktor L" <doktorlubicz[:-)]@op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to jest zgodne z prawem, że z dniem wygaśnięcia umowy na czas
    > określony nie mogę zrezygnować z ich usług?

    w umowie ktora podpisales jest zapis o 30 dniowym okresie wypowiedzenia i o
    tym ze bez tego umowa na czas okreslony przechodzi w umowe na czas
    nieokreslony ...
    plac i placz gdy nie czytasz