  • 1. Data: 2009-05-20 05:22:50
    Temat: Obca rejestracja samochodu
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Chcę kupić samochód w polskim komisie samochodowym. Samochód sprowadzony z
    Belgi. Z racji, że komis jest oddalony ode mnie ok 200 km chcę załatswić
    wszystkie formalności jednego dnia. W komisie powiedziano mi, że jest to
    możliwe, bo wystarczy że wykupie ubezpieczenie na 30 dni OC i zrobię
    przegląd techniczny tego pojazdu. A mnie zastanawia czy mogę w takim wypadku
    spokojnie sobie przejechac te 200 km na obcych blachach ? Czy w razie
    kontroli policji ktoś sie nie przyczepi ?
    NMo i przedewszystkim wiem, że niemieckie blachy mają datę do kiedy są ważne
    a jak to jest z Belgijskimi ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-20 14:57:58
    Temat: Re: Obca rejestracja samochodu
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 20-05-2009 o 07:22:50 mz <l...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Chce kupiae samochód w polskim komisie samochodowym. Samochód sprowadzony
    > Belgi. Z racji, ?e komis jest oddalony ode mnie ok 200 km chce za?atswiae
    > wszystkie formalno?ci jednego dnia. W komisie powiedziano mi, ?e jest to
    > mo?liwe, bo wystarczy ?e wykupie ubezpieczenie na 30 dni OC i zrobie
    > przegl?d techniczny tego pojazdu. A mnie zastanawia czy moge w takim
    > wypadku
    > spokojnie sobie przejechac te 200 km na obcych blachach ? Czy w razie
    > kontroli policji kto? sie nie przyczepi ?

    przede wysztkim przed zakupem wez sprawdz czy pojazd nie jest w SIS jako
    kradziony.
    Kuzyn dal sie tak zrobic 3 miesiace temu . pojazd sprowadzony, cena niezla.
    wyklazal sie naiwnoscia i podczas zakupu nie spisal z dowodu osoby
    sprzedajacej
    a na umowie byly danme kogos z belgii wlasnie. po czasie skontrolowaly ich
    "krokodyle"
    i pojazd wyladowal a parkingu policyjnym. A oiniewaz nie spisali goscia to
    teraz moga go szukac
    w nieskonczonosc.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 3. Data: 2009-05-20 20:07:55
    Od: mz <l...@w...pl>

    leon pisze:

> [...]
    > ich "krokodyle"
    > i pojazd wyladowal a parkingu policyjnym. A oiniewaz nie spisali goscia

    Samochód z komisu. Więc chyba umowa z komisem będzie a jak nie to
    poprosze przynajmniej żeby napisali na niej, że kupiony za pośrednictwem
    tego komisu

  • 4. Data: 2009-05-20 20:12:22
    Od: mz <l...@w...pl>

    mz pisze:
> [...]
    > kontroli policji ktoś sie nie przyczepi ?
    > NMo i przedewszystkim wiem, że niemieckie blachy mają datę do kiedy są ważne

    A tak wogóle to sie gdziś w sieci sprawdzić czy pojazd nie jest
    poszukiwany (skradziony) ? Czy tylko z wnioskiem trzeba występować ?

  • 5. Data: 2009-05-20 20:52:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 22:12:22 +0200, mz napisał(a):

    > A tak wogóle to sie gdziś w sieci sprawdzić czy pojazd nie jest
    > poszukiwany (skradziony) ? Czy tylko z wnioskiem trzeba występować ?

    To dobry pomysł, gdyby tak było, ale obawiam się, że nie ma takiej bazy.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 6. Data: 2009-05-20 21:27:56
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 20-05-2009 o 22:07:55 mz <l...@w...pl> napisał(a):

    > Samochód z komisu. Więc chyba umowa z komisem będzie a jak nie to
    > poprosze przynajmniej żeby napisali na niej, że kupiony za pośrednictwem
    > tego komisu

    komis tez mozna jako podkladke zalozyc na czyjes nazwisko,to nie problem

    leon

  • 7. Data: 2009-05-20 21:29:01
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 20-05-2009 o 22:52:39 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > To dobry pomysł, gdyby tak było, ale obawiam się, że nie ma takiej bazy.

    urzedy rejestrujace w dawnych miaastach przygranicznych byly do tego
    podpiete

    leon

  • 8. Data: 2009-05-20 21:53:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    > urzedy rejestrujace w dawnych miaastach przygranicznych byly do tego
    > podpiete
    > leon

    Teraz są wszystkie, bo mamy CEPiK.