  • 1. Data: 2009-05-20 06:45:13
    Temat: Jedna grupa kapitalowa i przejscie do spolki matki ?
    Od: Pietia <n...@n...pl>

    Witam,
    czy jest jakies prawne rozwiazanie przejscia pracownika z jednej spolki
    do spolki matki tak aby zachowal wszelkie aktualne prawa tj. okres
    wypowiedzenia, przyslugujaca odprawe (za 4 miesace staz pracy w tej
    spolce bedzie wynosil 2 lata wiec 2 miesiace by mial) itp? Chodzi mi o
    cos innego niz ujecie tego w nowej umowie o prace ze spolka matką.
    Pietia

  • 2. Data: 2009-05-20 18:24:25
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Pietia pisze:

> [...]
    > spolce bedzie wynosil 2 lata wiec 2 miesiace by mial) itp? Chodzi mi o
    > cos innego niz ujecie tego w nowej umowie o prace ze spolka matką.

    Po dwóch latach nie będzie miał 2 miesięcy,
    tylko cały czas miesiąc.

  • 3. Data: 2009-05-20 19:30:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pietia wrote:

    > tak aby zachowal wszelkie aktualne prawa tj.
    > okres wypowiedzenia, przyslugujaca odprawe (za 4 miesace staz pracy w
    > tej spolce bedzie wynosil 2 lata wiec 2 miesiace by mial)

    Jaką odprawę?
    Chodzi Ci o wynagrodzenie w okresie wypowiedzenia?