  • 41. Data: 2010-09-15 13:47:22
    Temat: Re: Stra miejska bezprawnie uzywa fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > bo gminy na to nie stać.

    I co z tego ?

  • 42. Data: 2010-09-15 14:50:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To tak absurdalne, że nie nie może mi przejść przez głowę

    Skoro masz informacje na temat korupcji, to Twoim społecznym obowiazkiem
    jest powiadomić stoisowne organa, a nie wypisywać kolumnie na grupach. A
    jak nie masz takich informacji, to też nie powinieneś takich rzeczy
    wypisywać.

  • 43. Data: 2010-09-15 19:13:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > jest powiadomić stoisowne organa, a nie wypisywać kolumnie na grupach. A
    > jak nie masz takich informacji, to też nie powinieneś takich rzeczy

    Wystarczyłoby byś Ty się trochę rozejrzał

  • 44. Data: 2010-09-15 19:16:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wystarczyłoby byś Ty się trochę rozejrzał

    Ale ja nie wypisuję takich dziwactw publicznie.

  • 45. Data: 2010-09-15 19:40:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale ja nie wypisuję takich dziwactw publicznie.

    Rozejrzyj się a nie pieprz od rzeczy

  • 46. Data: 2010-09-16 08:41:14
    Temat: Re: OT: połamanie języka
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Maddy pisze:
    > Połamania języka!
    >
    > ps. dowiedziałam się nie dawno, że do różnych znanych matematykom

    do niedawna obowiązywała pisownia powyższego wrażenia "nie dawno" w
    formie łącznej, czy coś się zmieniło?

    andy_nek

  • 47. Data: 2010-09-16 13:04:26
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-09-11 00:41, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Obywatelskie nieposłuszeństwo" <o...@o...info> napisał w
    > wiadomości news:lh0k861651i5b4bsi69amu521sbvfkee1n@4ax.com...
    >
    > Uważam, że jedynym sposobem ukrócenia tego będzie nakaz odprowadzania
    > kasy z mandatów do Skarbu Państwa w całości.

    Sprawę załatwi zlikwidowanie mandatów i tyle... Jak nie będzie ekstra
    kasy to nie będzie sensu ustawiania fotoradarów gdzie popadnie byle
    wydoić kasę a będą stały tam gdzie faktycznie są potrzebne. Wystarczy
    zwykły system punktowy. Skończy się limit to na egzamin i tyle.

  • 48. Data: 2010-09-16 16:30:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    > Sprawę załatwi zlikwidowanie mandatów i tyle...

    A nie można po prostu zlikwidować fotoradarów ?

    >Jak nie będzie ekstra kasy to nie będzie sensu ustawiania fotoradarów gdzie
    >popadnie byle wydoić kasę a będą stały tam gdzie faktycznie są potrzebne.

    Do czego są potrzebne fotoradary na drodze ? Do robienia korków ?

    >Wystarczy zwykły system punktowy. Skończy się limit to na egzamin i tyle.

    A dodatnie punkty za przejechanie zgodnie z przepisami też będą ?

  • 49. Data: 2010-09-19 10:01:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A dodatnie punkty za przejechanie zgodnie z przepisami też będą ?
    Są i obecnie. Po roku Ci dodaje 21/24.

  • 50. Data: 2010-09-20 06:55:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Są i obecnie. Po roku Ci dodaje 21/24.

    Chodzi o to, że więcej jeżdżąc więcej błędów można popełnić. Zwykłych,
    nieświadomych. System punktowy musiałby jakoś uwzględniać to ryzyko by był
    sprawiedliwy.