  • 951. Data: 2013-04-30 17:49:24
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A tu wchodzimy w sensowność leków bez recepty. Trzeba by rozważyć
    > konkretne przypadki. I wspólnota nieraz podnosi to głosem mediów. Na
    > przykład tu:

    Wrrr.. Znów mi się wysłało za szybko.

    http://fitness.wp.pl/multimedia/galerie/art852.html

    Dostępność leków bez recepty bazuje na jakimś takim uśrednieniu, na ile
    faktycznie szkody sobie człowiek może wyrządzić, a na ile większą szkodą
    byłoby, żeby latał do medyka po receptę na jednorazowe skorzystanie z
    leku przeciw bólowi głowy czy płyn do płukania gardła.

    O ile mi wiadomo, to dostępne bez recepty leki mogą owszem zaszkodzić,
    ale do narkotyzowania się nie służą raczej. Przy czym nie upieram się i
    być może należy ich zestawienie zweryfikować i ograniczyć część pozycji.

    No jak coś jest Wyłącznie Niebezpieczne I Bez Sensu (np. zarazki ospy),
    to i owszem, czemu nie zwalczyć tego globalnie, jeśli się da?

    Mam.

    Trzeba by zanalizować konkretne przypadki. Bo tak programowo to
    wspólnota takiego wsparcia nie głosi.

    Nigdy nie głosiłem, że wspólnota polska jest idealna i nic nie wymaga
    poprawek. Wiele wymaga poprawek. Ale Twoja wizja poprawek i moja wizja
    poprawek idą całkowicie w dwie różne strony.

    Oczywiście z uwzględnieniem kręgów miłości, które tłumaczyłem
    Andrzejowi. Dziecko rodzone jest mojsze niż dziecko sąsiada i jak się
    pali, to ratuję moje. Ale dziecko sąsiada jest też moje wspólnotowe i
    jak się pali, a moje jest uratowane to ratuję sąsiada. Albo jak widzę,
    że mi bliżej do sąsiadowego, a sąsiadowi do mojego, to ja ratuję
    sąsiadowe, a sąsiad moje.

    No tak, zakaz sprzedaży piwa w ten dzień jest straszną przepaścią...

    Niedobrze :-P Jeszcze mi ktoś kiedyś zarzuci wspólne poglądy z prawicą :->

    No ale dlaczego? W myśl twojej interpretacji, miałaś nauczyć swoje dziecko

    cytat:
    ==========
    Zacznij od tego, że dziecko nie pójdzie z każdym. Naucz je mówić NIE,
    zamiast je uczyć, że kazdy dorosły ma prawo mu KAZAĆ.
    ==========

    No i za co wyrok, za już popełniony czyn? Czyli jak nauczyciel-pedofil
    namawia, a dzieci nauczone przez ciebie mówią NIE, to należy sprawę
    zostawić w spokoju?

    To swoją drogą. WIELOTOROWOŚĆ DZIAŁAŃ. To głoszę non stop.

    i potrafi odróżnić zły dotyk od dobrego? Czy w ogóle kształcić
    niedotykalskie dzieci?

    A wie? Dotykający nauczyciel to pomocnik czy nauczyciel-pedofil? Dotyka
    pupci, bo asekuruje przy skoku przez kozła czy bo go to kręci?

    Zaprawdę powiadam ci, świat nie jest taki prosty, żebyśmy my dorośli
    sobie w nim radzili w pełni, a co dopiero dziecko.

    No i to jest teza, z którą ja się nie zgadzam i wielokrotnie w tym wątku
    twierdziłem, że oni jak najbardziej szkodzą innym.

    owszem, taka myśl się mi przebijała także. Przy czym znajduję sporo
    twierdzeń że jednak herbata może być korzystna i zwłaszcza zieloną się
    czasami zaleca. Nie znalazłem za to ani jednego twierdzenia, że palenie
    jest korzystne i że zaleca się papierosa/fajkę/cygaro w jakiś przypadkach.

    > hamburgery.

    A na to nie wpadłem, ale to jednak nie jest może takie głupie, zwłaszcza
    jak się patrzy na amerykanizujących się (czytaj zwiększających nadtonaż)
    Polaków. Trzeba by zrobić zestawienie zysków i strat znów. Nie jest
    takie całkiem jednostronne jak w przypadku palenia, więc pozostawmy to w
    zawieszeniu.

    >A co się bedziemy ograniczać.

    No właśnie trzeba się ograniczać :D W złym.

    Nie. Pomocy wspólnotowej.

    Po pierwsze: to nie tylko chodzi o decyzje, ja mogę mieć decyzję, że
    wychowam dziecko na wolne od palenia. A bez pomocy może się to nie udać.
    Tobie się udało w 1 przypadku na 2. A z pomocą może byłoby 2 na 2?

    Po drugie: każdy ma swoje słabości. Jak coś ma jednostronny bilans
    zysków i strat, jak palenie, to nie ma powodu, żeby tego nie eliminować.
    Tak jak wirusa czarnej ospy.

    No mnie też. Dlatego, że ja nie jestem muchą. Natomiast jak jedzenie
    szpinaku służy zdrowiu i milion polaków źre szpinak, to taki wybór jest
    dla mnie bardzo dobrym powodem, żeby szpinak wtranżalać. I jak milion
    Polaków będzie wtranżalać gówno i im to będzie służyć, to owszem to
    gówno zacznę również jeść.

    Dlatego ten argument o muchach jest bez sensu. On ma nieść w podtekście
    przesłanie ,,większość może się mylić''. A nie niesie. Bo te muchy się
    nie mylą. Dla nich to gówno jest właściwe do łażenia po nim i
    wtranżalania. I ta większość się nie myli. Tylko my nie jesteśmy
    muchami. I większość musza wie co dobre dla much. A większość
    człowiecza, co dla człowieka. Muchom zapewne to co uzna większość
    człowiecza nijak nie spasuje.

    A w USA jakie? Bo z tego co pisze Wałkuski, to mniej więcej 10 tysięcy
    razy tyle co w Europie.

    Za mało danych na wnioski. Trzeba by przeprowadzić test z dostępnością w
    Polsce. Jak mówiłem, możliwe, że jest nam bliżej Szwajcarom i w ogóle
    problemu by nie było, a może bliżej USAńcowm i mielibyśmy za 3 dni
    Newtown, Virginia Tech, Columbine i jeszcze inne w jeden dzień. Nie wiem.

    Rozmawialiśmy o paleniu i palenie jest powszechne i widać, że ludzie nie
    trzymają fajek w szafce dla Wyrażenia Wolności albo dla obrony przed
    Wrogiem tylko notorycznie codziennie z nich do siebie strzelają. I tak
    samo z alkoholem. Są kraje, gdzie alkohol nie jest w ogóle żadnym
    problemem. A są takie jak Polska, gdzie jest.

    I znów tak jak z tymi muchami, tylko odwrotnie. Tym razem Ty mówisz, że
    Miliony Szwajcarów nie mogą się mylić. A ja mówię, że to są Szwajcarzy.
    Nie wiem, może w kwestii tego gówna z bronią jesteśmy takimi samymi
    muchami, jak Szwajcarzy, a może takimi samymi szerszeniami jak USAńcy.
    Nie wiem. Mam za mało danych.

    Mało. Choć to dobry trend i właściwy kierunek. I krok po kroczku może
    dojdziemy do całkowitego zatrzymania tego pociągu śmierci, który już na
    szczęście coraz wolniej jedzie.

    Może. Jeśli wspólnota sporządzi wykaz zysków i strat i tak uzna, to
    owszem, tak.

    &v=tKd-Rx4JQ48

    O Jezuuu... Nie jestem politykiem. Mam oglądać posiedzenia senackie?
    Zwłaszcza, że babka zaczyna płynąć w jakieś szalone wizje eksperymentów
    medycznych na obywatelach. Sorry, ale to mnie zupełnie nie przekonuje.

    Tak wiem, znam te teorie spiskowe. Tak samo jak to, że ktośtam zginął bo
    miał zapięte pasy, a jakby nie miał, to by przeżył. Jeden taki przypadek
    na miliony uratowanych i co? Zajrzyj sobie tak ze 150 lat wstecz i
    zobacz jak ludzie umierali na gruźlicę (przywołaną w filmie). Nawet
    jeśli (a nie jestem przekonany) dziecku tej pani zaszkodziło jakieś
    szczepienie, to i tak jest to przypadek 1 na wiele milionów.

    Sorry, ale teorie spiskowe o szkodliwości szczepień mnie nie przekonują
    zupełnie. Owszem, skutki uboczne jakieś mogą być. Jednostki 1 na milion
    mogą być np. specyficznie uczulone. Ale to na tej zasadzie może ci
    dowolne coś zaszkodzić. Z punktu widzenia wspólnoty lepiej żeby nawet 1
    osoba umarła od szczepionki na ospę niż żeby pół narodu epidemia
    opanowała. Popatrz sobie zresztą jak w historii się wspólnoty
    rozprawiały z epidemiami. Nasze szczepionki to i tak pikuś. Uważasz, że
    wywalanie trędowatych przez Żydów poza społeczność i nakazywanie im
    wołania ,,Trędowaty, Trędowaty'' przy zbliżaniu się do zdrowych było bez
    sensu? Dla tych trędowatych pewnie miłe to nie było, ale innego wyjścia
    brak.

    Ale przed czym? Przed czymś, co jest legalne? Tor samoobrony kontra
    obrona przez policję/straszaków to jedno, a to czy to przed czym się
    bronimy jest legalne/nielegalne to drugie.

    No jak nie będą egzekwowane, to i owszem. Jedno z drugim musi iść w parze.

    Nawet jeśli, to jakby nie zakaz, to dla odmiany miała by związane ręce.
    Teraz przynajmniej mogę próbować wzywać służby.

    No i co? Albo pójdziesz do pierdla albo będzie prawo zakazujące
    bluzgania na staruszków i pozwalające na obijanie ryja tym co bluzgają.

    Nie. Chcę zakazywać i egzekwować.

    A 10 innych nie. Ugodowość nie jest cechą powszechną.

    Tak? Są jeszcze takie wagony?

    Mi też nie przeszkadza, że w odseparowanym wagonie. Ale Polska to jeden
    nieodseparowany wagon.

    Z nijakiej. Tak samo i twoje. Decyduje wspólnota albo dyktator. Póki nie
    zostaniemy tym drugim, to pozostaje liczyć na to, że większość podzieli
    moje albo twoje zdanie albo ustawi się gdzieś jeszcze inaczej. Tak
    wygląda życie.

    Ale ja głoszę swoje poglądy, tak jak ty swoje. I ty mnie przekonujesz,
    że moje są bez sensu, a ja ciebie,że twoje.

    No i ja uważam, że prawo powinno mój nos chronić, niezależnie czy mnie
    znają czy nie znają.

    A za to się bierze kasę, bo jakoś słabo są takie wypłaty. Nie słyszałem
    o wypłatach za wystawianie się na bluzganie.

    to z dobrodziejstwem inwentarza bierzesz też to, że ktoś cię

    To twoja opinia, moja jest przeciwna. To, że mnie sporo osób zna nie
    daje im wg mnie prawa do niszczenia mnie słownie.

    Ale o co? w Twojej czy usańskiej wersji jest takie prawo do obrażania.

    Nie ważne. Unikasz odpowiedzi. Napisałem wcześniej nie Żydzi a krysy...
    Nie wiem, nie znam cię, więc nazwałem coś, co cię dotyczy ,,krysami''.

    Ale same słowa niszczą.

    No i się trzymam i krytykuję wersję z USA.

    Owszem. Cały czas o tym mówię. Że wspólnota rabusiów pustynnych jest
    inna niż Polaków.

    A ponieważ ja jestem tu w tej wspólnocie, to wyrażam przekonania jakie
    powinna mieć ona cechy. A ponieważ Twoje zdaje się dążą w kierunku
    bliższemu do USA, to protestuję, bo mi się to zdecydowanie nie podoba.

    Co przez to rozumiesz? Wojny z Palestyńczykami? I to upoważnia kogoś do
    gnojenia Żyda mieszkającego w Polsce? Nie ważne zresztą czy Żyd, Murzyn,
    Jednonogi Kaleka czy ktokolwiek inny. Słowo może ranić i zabijać. I
    poniżanie kogoś słowne również nie powinno mieć miejsca. A już
    prześladowanie całkiem.

    Muszę. Bo jak nie poproszę grzecznie, tylko dam w ryja, to mnie pozwą za
    obicie im ryja. No chyba że chcesz zlikwidować też zakaz obijania ryjów.
    I wprowadzić prawo ,,kto silniejszy''. Ale to mi też nie pasuje, bo
    ogólnie jestem słaby i jak obiję menelowi ryja, to może on obić mi.
    Dlatego wolę żeby wspólnota dawała mi siłę walki ze złem, a nie zmuszała
    do walki z tygrysem samojeden.

    Zamontowaliśmy. Ale myślisz, że domofon przeszkadza jakoś znacznie menelom?
    Nawet kraty metalowe im nie przeszkadzały. My straciliśmy przejście
    p-poż, a oni i tak te kraty wyrywali. Wzmocniliśmy te kraty, założyliśmy
    domofony... Tylko, pomijając koszty, straciliśmy ewakuację na wypadek
    pożaru.

    No i zrobiliśmy to jako wspólnota, więc coś, czego nie lubisz. Sam jeden
    to już całkiem g. bym zrobił.

    Zamiast chować się przed tygrysem do ciemnej jaskini, wolałbym go
    przepędzić i cieszyć się zabawą na łące przed jaskinią. Więc wolałbym
    aby zadziałała szersza wspólnota i żeby Straszaki Wiejskie nie były
    bezradne. Wtedy miałbym wygodę i bezpieczeństwo korzystania z własnego
    mieszkania.

    Może i jego prawo, a może i nie. Akurat w tym zakresie w jakim macha
    językiem w miarę mogę uznać, że to jego prawo. Bo jego ataki i
    przezwiska głównie mnie bawią. Co nie znaczy, że słowo nie może być
    szkodliwe.

    No. I działania wspólnoty to też działania. Komara można odpędzić samemu
    a na tygrysa może być potrzebna większa grupa. Bo ja stojący i machający
    ,,aaa iiiić precz tygrysie'' zostanę po prostu zjedzony.

    Bo tak uznała wspólnota.

    Ale niechrześcijańskie. Widzę inne drogi. Ale nie twoją -- olać i
    omijać. Ta droga jest wg mnie tak samo bez sensu jak Do Gazu Dosłownie.

    Owszem. I dlatego w społecznościach gdzie ALów jest więcej (np. Francja)
    będę bardziej prześladowany. A w społecznościach gdzie więcej jest
    muzułmanów, np. w Iranie, będę jeszcze bardziej prześladowany. A w
    Polskiej społeczności mam ten komfort, że mogę głosić w miarę
    bezpiecznie chrześcijańskie poglądy.

    Z narkomanami tak samo. W komunie hippisów będą mieli pełnię swobody, a
    w Polsce nie mają.

    I po to wspólnota się zbiera i ustala pewne zasady, żeby one były.
    Wspólnota francuska ustala, żeby umiarkowanie gnębić chrześcijan,
    wspólnota irańska, żeby bardzo, a wspólnota Polska żeby ich nie gnębić a
    czasami pomagać.

    A moje prawo jest oceniać która z nich wg mnie działa lepiej, a która
    gorzej.
    i wyrażam swoje opinie jak powinna działać wspólnota i chcę cię
    przekonać, że moje poglądy są fajne.

    A twoje prawo jest oceniać, która z nich wg ciebie działa lepiej, a
    która gorzej.
    I wyrażasz swoje opinie, jak powinna działać wspólnota i chcesz mnie
    przekonać, że twoje poglądy są fajne.

    Nie siedzi. Wykończył ćpaniem, a takie wykańczanie nie jest zakazane.
    Może siedzi za narkotyki, ale tego nie ma w twoim systemie.

    Można. Dla ćpun czy alkoholik mają większe ku temu predyspozycje i
    możliwości.

    Sam? czy miał wspólnotę?

    Poza tym, jego wspólnota prowadziła n torów działania, a można do nich
    dołożyć jeszcze m innych. Więc to, ze n już jest, nie znaczy że te
    kolejne m trzeba olać.

    A jak będę koczował przed wejściem do twojego domu?

    Widzisz, właśnie cała argumentacja się rozbija o to, co uznajemy za
    przestępstwo. Ty uznajesz mniej rzeczy za przestępstwo, ja więcej.

    Nie. Ty chcesz tego samego co ja, tylko kryteria oceny masz inne. Mniej
    rzeczy ci przeszkadza.

    A mi twoje. Albo się dogadamy albo nie dogadamy.
    A to czyje porządki wybierze wspólnota to już inksza inkszość.

    Póki mniej niż połowa, to demokracja i przymus wspólnotowy. Jak więcej
    to już dyktatura i przymus siłowy.

    Do tego jak dużo jednostek czuje się przymuszonych, mogą sobie założyć
    oddzielną wspólnotę. Tak jak Maruda proponuje. Nie mam osobiście nic
    przeciwko, żebyście se z Marudą w tej Pyrlandii założyli Polskę Bis dla
    prawicowców.

    Aż tak mi nie przeszkadzają jej wady. Tobie najwyraźniej też.

    Ależ słucham. Przecież nikogo nie uderzyłem, tylko dyskutuję i
    przedstawiam swoje racje.

    A może mi taki ze śrutem nie smakuje? Nasza dwudziestka woli tego mamuta
    z dołu. M4rudowa trójka woli ze śrutem. Pozostaje im albo pod przymusem
    jeść mamuta z dołu albo opuścić wspólnotę i strzelać sobie samodzielnie.
    Tak wiem, M4rud4 mówi, że tu jest jego jaskinia i że to tamta
    dwudziestka ma spierdalać. Ale tamta dwudziestka też ma tu swoje
    jaskinie i nie będzie spierdalać. No to pozostaje mu albo użyć siły
    fizycznej jak ma większą niż tamta dwudziestka albo przekonać tamtych do
    mamutów ze śrutem albo przekonać tamtych, żeby jednak spierdalali z
    własnej woli.

    No bo wspólnota wypracowała pewne służby. Bo chaotyczny bieg całej wsi
    gremialnie do każdego zagrożenia przestał się sprawdzać. Zagrożenia
    pojawiają się równocześnie i jedna drużyna biegnie do pożaru, druga do
    powodzi, trzecia gdzie indziej. Oczywiście czasami to skutkuje tym, że
    jak się pali obok zamiast podać wiadro czekamy na drużynę z końca wsi.
    Ale czasami to nie jest wcale takie złe, bo oni są szkoleni i może pali
    się prąd i nasza woda tylko porazi?

    No i tak jest w demokracji. Się umawiamy. A że jest rząd, to owszem, bo
    powyżej pewnego rozmiaru nie jesteśmy się w stanie wszyscy umówić. Musi
    być ktoś, kto to koordynuje. Utopią jest twierdzić, że wszyscy Polacy co
    niedziela się zejdą na wiec i wszystko ustalą sami. Nawet jakby dołączyć
    nowoczesną technikę i zrobić telekonferencję na Skype ze wszystkimi
    Polakami, to i tak g. wyjdzie.

    Owszem, im większe się coś robi, tym szansa porażki większa i miejsc na
    błędy więcej.
    Niestety coś za coś. Albo próbujemy pokonać samojeden tygrysa i nas
    tygrys zje, albo zbieramy się całą wsią i może są błędy jakieś w
    technice i przegłosowany M4rud4 proponował lepsze rozwiązanie, a
    większość wybrała gorsze.

    Ale w ostatecznym rozrachunku każdego pojedynczego coś zje. Choćby brak
    rozwoju, bo człowiek umiera, a wspólnota żyje i rozwój po wspólnocie
    przenosi się na następne pokolenia.

    Widać ci nie przeszkadzają na tyle, żeby bilans zysków i strat z walki
    wyszedł na plus dla walki.

    No a może ja mam uszy bardziej wrażliwe i nie daję rady. A co ustali
    wspólnota to już zależy kogo więcej, mnie czy ciebie.

    No to nas akurat łączy. Ja uważam, że moja mojsza, ale ty masz prawo do
    swojej.

    No więc rozpocznijmy wojnę personalną? Bez sensu.

    Nie da rady.

    Z różnymi ludźmi, często przydzielonymi mi przez los.

    Widać taka to impreza, z tak nastawionymi członkami. Mój sąsiad z
    imprezy życie wychodzi owszem, ale na balkon/klatkę i smrodzi mi.

    A! Wyproszą! Czyli wspólnota użyje przymusu. No pacz, to całkiem jak w
    mojej wersji świata.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 952. Data: 2013-04-30 17:55:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 15:19, krys pisze:
    > O - to jest fakt.

    Żaden fakt. Jest nieobowiązkowa. Ponieważ jednak większość korzysta, to
    wspólnota uznała, że lepiej żeby katecheta przyszedł do większości niż
    większość latała za katechetą.

    tak samo jak anglista przychodzi do szkoły (ba! angielski jest
    obowiązkowy zazwyczaj) a na przykład nauczyciel chińskiego już nie. Bo
    większość korzysta z nauki angielskiego, a chińskiego niewielu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 953. Data: 2013-04-30 18:06:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 14:54, Andrzej Lawa pisze:

    > [ciach cytat z klech i legend ludowych]

    Nie, ze Słowa Bożego. Mówiący o tym, że chrześcijanin ma kochać swoich
    wrogów.

    > Ty nietolerancyjny draniu! Jak śmiesz kpić z jedynie słusznej
    > katolickiej wiary!?

    Nie uważam jej za jedynie słuszną. Jestem zdania, że Jezus nie należy do
    żadnego wyznania i wszystkie wyznania mniej lub bardziej błądzą, bo
    wędrówką życie jest człowieka, a droga która prowadzi do zbawienia jest
    wąska i kręta.

    > Kłamiesz. Albo jesteś jakiś niedorozwinięty umysłowo (cóż, religia...).
    > Ateizm sprowadza się do _braku_ wiary, a nie w wierzenia coś przeciwnego.

    Pacz, to tak jak chrześcijaństwo. Sprowadza się do braku wiary w to, że
    świat stworzyła bezosobowa siła. I do braku wiary, że może on działać
    bez wsparcia Boga.

    > Może jakiś bóg jest, może nie ma, ale póki nie przedstawisz obiektywnie
    > weryfikowalnej metodologii zbadania tej sprawy, równie dobrze można się
    > zastanawiać nad wróżką-zębuszką czy niewidzialnymi różowymi jednorożcami.

    Może Boga nie ma, ale póki nie przedstawisz obiektywnie weryfikowalnej
    metodologii zbadania tej sprawy....

    > Kłamiesz. Brak wiary jest neutralny.

    Kłamiesz. Nie istnieje neutralność.

    > PRZEDSTAW JE!

    Zacznij od tego:
    http://www.biblia.info.pl/biblia.html

    > Ale nie znaczy też, że istnieje.

    Owszem. Dlatego ja mam swój dogmat ,,istnieje'' a ty masz swój dogmat
    ,,nie istnieje''. Ani ja nie udowodnię tobie ani ty mi. Twój system
    wiary i mój system wiary są sprzeczne, ale obydwa to systemy wiary. Mój
    jest niezgodny z twoją metodologią badań, a twój z moją.

    > Może być twoim kolejnym urojeniem i np.
    > na pewno nie będę brał udziału w zrzutce na operację jej kolana tylko
    > dlatego, że mi napiszesz, że istnieje, ma chore kolano i potrzebuje
    > pieniędzy.

    A ja nie przestanę się składać tylko dlatego że ty piszesz, że ona nie
    istnieje.

    > Póki co nie ma najmniejszego dowodu na to, że jakiś osobowy "bóg" istnieje.

    Póki co nie ma najmniejszego dowodu na to, że osobowy Bóg nie istnieje.

    > A ty obrażasz mnie twierdząc, że jestem szatanem.

    No i daliśmy se wirtualnie po ryju...

    Swoją szosą, skoro nie wierzysz w szatana, to czemu to cię obraża?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 954. Data: 2013-04-30 18:06:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 14:23, januszek pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Dokładnie tak to pasterze owieczkom swoim tłumaczyli ;)

    A co, nie było tam Arabów? Nie uwalniali Jerozolimy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 955. Data: 2013-04-30 18:14:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > A co, nie było tam Arabów? Nie uwalniali Jerozolimy?

    Tristan, nie napisałem, że "nie było tam Arabów". Napisałem o tym jak
    uzasadniono wojnę i jak przekonano owieczki, że ich obowiązkiem jest
    wziąć w niej udział.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 956. Data: 2013-04-30 18:49:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 15:03, krys pisze:
    > Ale wiesz, wspólnota oszołomów będzie oparta na wolności jednostki.

    Nie ma takiej opcji. Każda wspólnota oznacza ograniczenia. Oczywiście,
    odpowiednio mała ma mniej, ale i mniejsze możliwości. Jak ogłosisz
    niepodległość w swoim domu na swoich 4 metrach kwadratowych to za daleko
    nie zajedziesz na tej wspólnocie rodzinnej, choć będziesz miała w niej
    prawie pełną wolność wewnętrzną.

    >To inna
    > wspólnota, niż Ty proponujesz.

    No inna. Tu się zgadzam.

    > Co to za wspólnota, jak chcesz dzielić i rządzić? Tan ma nie palic, ten nie
    > ćpać, blokersi do gazu...

    A to zależy. Jak będę miał siły dość na takie rządzenie, to będzie
    dyktatura. Ale jak większość wspólnoty będzie miała takie przekonania,
    to owszem, wspólnota.

    Popatrz na wspólnotę Amiszów. Jest wspólnota? Jest. Zakazy i nakazy są? Są.
    Dużo ostrzejsze niż w Polsce? Owszem. Ważne, żeby się większość
    wspólnoty z tymi ustaleniami zgadzała.
    > Ale ja nie postuluję wprowadzenia zakazów z tego powodu.

    A ja postuluję. Ty nie jesteś mną, a ja nie jestem tobą.

    > Nie zwalam winy na otoczenie za swoją nieudolność i nie oczekuję, że ono
    > załatwi sprawę za mnie!

    A ja nie nazywam tego nieudolnością, bo brzmi pejoratywnie. Po prostu
    każdy ma swoją moc. Jeden łamie kark tygrysowi a mamuta dusi
    pierdnięciem, a drugi potrzebuje wspólnoty do obrony przed pszczołami.
    Jeżeli taką znajdzie, to jego plus.

    > Zatruwając życie innym (tu - palaczom)?

    też tak czasami bywa. Mordercom i złodziejom też ,,zatruwa'' życie i to
    akceptujesz. Różnica między nami jest po prostu w ustalonej liście
    rzeczy do eliminowania. Ty masz mniejszą/inną, ja mam większą/inną.

    > Nie możesz wypowiadać się za całą resztę.

    Póki nie jestem dyktatorem, nie mogę. Wypowiadam się za siebie. Tak jak
    i ty.
    A to czyje zdanie i czy w ogóle uwzględni wspólnota to inksza inkszość i
    se możemy tu trzepać pianę do grudnia.

    > Nie masz prawa decydować za dorosłych ludzi, czy sobie zechcą zaszkodzić.

    To twoje zdanie. Moje jest inne.

    > Nie przynosi. Odbiera wolność do robienia sobie krzywdy na własne życzenie.

    Ale daje zdrowsze życie. I chroni innych.

    > Gdyby akcyza nie była zyskiem, nie byłoby wojny z kontrabandą.

    No jest wojna z dostarczaniem tanich fajek, bo celem jest żeby były
    drogie i nie zachęcały do palenia. Poza tym, pisałem, że akcyza jest
    także pewnym odszkodowaniem dla społeczności za straty jakie
    społeczności palacz wyrządza. Dopuszczenie fajek bez akcyzy oznacza więc
    dwie straty:

    a) zanik zniechęcającej funkcji akcyzy
    b) brak choć finansowego odszkodowania od palacza za jego działanie
    szkodliwe

    Przesadzasz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 957. Data: 2013-04-30 18:55:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.04.2013 16:13, krys pisze:

    > A wybacz, nie przyszło mi do głowy, że nawet "nie zabijaj" potraktujesz w
    > kontekście narzucania prawa wyznaniowego.

    Umm... Załatwić ci jakieś dokształcenie w zakresie znajomości języka
    polskiego?

    > "Popełniasz typowy błąd logiczny osoby religijnej."

    Oho, kolejny dla którego język polski nie jest pierwszym językiem...

    > Czyli nie jest typowy dla osób religijnych.

    Ależ jest. Podobnie jak rap jest typowy dla "Afroamerykanów" z gett, co
    nie oznacza że Eminem też do tej grupy się zalicza.

    > Chciałeś - masz.
    > Fpisujcie miasta.

    No i znowu zaczynasz pierdolić głupoty... a już zaczynałeś coś z sensem
    pisać.

    [ciach]

    > A pooglądaj sobie zdjęcia i dziury. I znajdź przy okazji samolot.

    Za tym gęstym, czarnym dymem?

    > Nie zanosi sie na świat bez religii

    Dawniej nie zanosiło się też na świat, w którym ludzie będą latali
    między kontynentami.

    > Póki co, to jednak oni mają patent na terroryzm.

    A teraz porównaj sobie liczbę ofiar w zamachach islamistów w USA z
    liczbą islamistów skutecznie zbombardowanych przez USA.

    [ciach]

    > Możliwe.
    > Nie takie przekręty się widywało.

    No, tak, kolejny "spisek smoleński"...

    > Wydawnictwa też przypadkiem akurat te , co wydały "Szatańskie Wersety"
    > wyleciały w powietrze.

    Światowe Centrum Handlu też.... Zlikwidować handel!

  • 958. Data: 2013-04-30 19:03:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Nienienie.
    > Przejmował będzie się ktoś, kto popełnia kilkaset wykroczeń
    > dziennie. Bo to oznacza kilkadziesiąt wykrytych miesięcznie.

    Czyli pomijając totalnych szaleńców, debili i kretynów reszta będzie
    bezkarna?

    > Nie.
    > Zatwierdzały wyniki działania automatu, żeby wykluczyć błędy
    > grube, już ktoś pisał :>

    A masz taką technikę? I co naród powie na permanentną inwigilację?
    To jest ta wolność?

    > Nie mam pojęcia, odniosłem się do mechanizmu działania.

    No ale ponoć celem ma być wolność. A większa wolność jest w mojej wersji.

    > Jak wyżej. "Niemalże" wystarczy.

    nie wystarczy.

    > Ale oni to robią, dokładnie takim mechanizmem.

    Comiesięczne kontrole? Ja prowadzę DG od sierpnia 2000 i nie miałem
    żadnej kontroli do tej pory.

    > "Trafialność" jest promilowa właśnie. Ale na permanentnych
    > kanciarzy starcza.

    Albo i nie. Przekrętów wokoło moc. I skąd wiesz, że ja nie jestem
    permanentnym kanciarzem? Mnie jeszcze nie kontrolowali.

    > Przecież TY MASZ GO WŁĄCZYĆ!
    > Nie "sobie" tylko DLA INNYCH, i to JEST WAŻNE.

    No. Ale jeździć z przekonaniem, że jestem pod pełną obserwacją i jak raz
    do roku się spóźnię z nim, to mnie dorwą też takie sobie jest. Nawet jak
    nie morduję nikogo, to głupio się będę czuł, jak będzie za mną chodził
    policjant pilnujący czy nie morduję.

    > I jeśli coś należy tępić, to właśnie *bezcelowe* utrudnianie
    > życia innym (bez względu na to, czy umyślne, z niewiedzy
    > czy z głupoty) - jakby niewłączenie kierunkowskazu coś Ci mogło
    > dawać, może zasługiwałoby na usprawiedliwienie, więc jakbyś
    > jakiś sensowniejszy przykład łamania prawa zapodał, może
    > byłoby trudniej oponować :> ale wybrałeś co wybrałeś: TAK
    > WŁAŚNIE.

    Ależ ja jestem jednym z głosicieli idei używania kierunkowskazów i klnę
    na tabuny tych, co je olewają, ale parę razy w życiu zdarzało mi się coś
    zagapić.

    > Masz drżeć przed głupotami które Tobie nic nie dają, komu
    > innemu też nic nie dają, a niektórym szkodzą.

    Ale nie przed tym, że jestem pod permanentną obserwacją i jak popełnię
    drobny błąd, to od razu mnie napiętnują. To żadna wolność.

    > Doskonale podsumowałeś ideę stosowania prawa które
    > proponujesz: raz chcesz zdać egzamin żeby się "wykazać"
    > i dożywotnio możesz mieć pozostałych gdzieś :>,
    > grunt żeby "nie drżeć".

    Nie. Jedno powinno iść w parze z drugim. Tylko lepiej mnie nauczyć
    kierunkowskazów na starcie i potem kontrolować w miarę luźno niż na
    starcie wpuścić wszystkich i permanentnie ich inwigilować.

    > FYI: i jestem za niekaraniem, jeśli widać że nikt nie mógł
    > widzieć tego kierunkowskazu aby z niego skorzystać
    > (piesi i kierujący odwróceni plecami lub idący bądź jadący
    > w przeciwnym kierunku się nie liczą)

    A jajco prawda. Takie teorie też słyszałem. I wiele razy nadziałem się
    na skręcającego u mnie na osiedlu. Ja wychodziłem zza aut. On mnie nie
    widział. Ciemno, nikogo wokoło, teoretycznie po chuj kierunkowskaz. Ale
    jakby włączył to ja bym nie wyszedł zza aut, bo bym wiedział, że skręca.

    Poza tym, mózg ludzki się trenuje. Jak ma odruch włączania
    kierunkowskazów permanentnie, tak jak ja mam, to przez 20 lat błędów w
    tym zakresie popełniałem niewiele. A jak się analizuje czy warto czy nie
    warto, to wychodzi gorzej.

    To tak jak z tym najeżdżaniem na linie ciągłe i wysepki kreskowane. Ja
    tego nie robię z definicji, założenia i restrykcyjnie, nawet jak
    wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że nic się nie stanie jak
    sobie przelecę po wysepce. Po prostu nie trenuję tak mózgu, żeby olewał
    linie, ale tak żeby je uwzględniał. Inaczej wytrenujesz sobie ślepotę na
    znaki, tak jak masz np. ślepotę na banery reklamowe na stronach WWW.
    Kiedyś aż zadzwoniłem do jednej firmy, jak się u nich logować. Bo
    niestety tak zaprojektowali stronę, że rejestracja klienta wyglądała do
    złudzenia jak reklama. I mój mózg to omijał podświadomie, tak jak omija
    np. widoczny w oczach nos.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 959. Data: 2013-04-30 19:06:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 18:14, januszek pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Tristan, nie napisałem, że "nie było tam Arabów". Napisałem o tym jak
    > uzasadniono wojnę i jak przekonano owieczki, że ich obowiązkiem jest
    > wziąć w niej udział.

    Nie ty, to JA napisałem, jak. A ty potwierdzasz, że zgodnie z prawdą.
    Czyli wszystko w porządku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 960. Data: 2013-04-30 19:31:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie, ze Słowa Bożego.

    Czyli z legend i podań ludowych.

    > Nie uważam jej za jedynie słuszną.

    Ale oni mają dowody! Pisma święte, słowa Papieża... Wg twojej własnej
    "logiki" - niepodważalne dowody!

    [ciach]

    > Pacz, to tak jak chrześcijaństwo. Sprowadza się do braku wiary w to, że
    > świat stworzyła bezosobowa siła. I do braku wiary, że może on działać
    > bez wsparcia Boga.

    Teraz to już zaczynasz bełkotać...

    Ciężar udowodnienia ciąży na tym, kto twierdzi że jakiś byt istnieje.

    > Może Boga nie ma, ale póki nie przedstawisz obiektywnie weryfikowalnej
    > metodologii zbadania tej sprawy....

    Żądanie udowodnienia braku bytu świadczy o niedorozwoju umysłowym.

    > Kłamiesz. Nie istnieje neutralność.

    Tylko w twojej chorej głowie.

    > Zacznij od tego:
    > http://www.biblia.info.pl/biblia.html

    Ooo, to ja mam tak samo mocny dowód na to, że Ziemia jest płaska:

    http://www.theflatearthsociety.org/wiki/index.php?ti
    tle=Main_Page

    > Owszem. Dlatego ja mam swój dogmat ,,istnieje'' a ty masz swój dogmat
    > ,,nie istnieje''.

    Ręce opadają na to kurestwo, bo inaczej takiego zakłamania religijnych
    fundziaków nie da się nazwać...

    Nie mam, zakłamana mendo, dogmatu "nie istnieje". Nie mam żadnego
    dogmatu, co ciągle powtarzam. Chyba że za "dogmat" uznasz stanowisko
    "nie wiem".

    Jedyne co wiem w kwestii natury rzeczywistości oraz istnienia lub nie
    jakiegoś "boga" to to, że wszystkie argumenty twoje i podobnych tobie
    fundziaków opierają się na konfabulacjach, mitologii oraz urojeniach
    więc są równie wiarygodne, jak teoria Zeusa i spółki.

    > Ani ja nie udowodnię tobie ani ty mi. Twój system
    > wiary i mój system wiary są sprzeczne, ale obydwa to systemy wiary. Mój
    > jest niezgodny z twoją metodologią badań, a twój z moją.

    Ty nie masz ŻADNEJ metodologii badań. Więcej - ty masz wyraźny ZAKAZ
    badań (zakaz poddawania próbie).

    > A ja nie przestanę się składać tylko dlatego że ty piszesz, że ona nie
    > istnieje.

    Zakładając, że w ogóle się składasz, a nie po prostu zbierasz kasę od
    naiwnych dla siebie.

    > Póki co nie ma najmniejszego dowodu na to, że osobowy Bóg nie istnieje.

    Nie ma też dowodu na nieistnienie Wróżki Zębuszki, kosmitów, Piaskowego
    Dziadka czy prawdziwego Świętego Mikołaja.

    Żądanie udowodnienia nieistnienia to chyba najgrubszy możliwy błąd
    logiczny sugerujący poważne upośledzenie umysłowe.

    > No i daliśmy se wirtualnie po ryju...
    >
    > Swoją szosą, skoro nie wierzysz w szatana, to czemu to cię obraża?

    Bo de facto nazwałeś mnie wg swoich przekonań źródłem zła na świecie.