    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Tue, 30 Apr 2013 18:55:56 +0200
    <kllhe8$659$1@node1.news.atman.pl>
    <517e4e3c$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>
    <517e6d02$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllr96$g95$1@node1.news.atman.pl>
    <517fa01a$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <klofa7$u11$1@node2.news.atman.pl>
    <517fc4de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloi51$9mc$1@node1.news.atman.pl>
    <517fd17f$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 30.04.2013 16:13, krys pisze:

    > A wybacz, nie przyszło mi do głowy, że nawet "nie zabijaj" potraktujesz w
    > kontekście narzucania prawa wyznaniowego.

    Umm... Załatwić ci jakieś dokształcenie w zakresie znajomości języka
    polskiego?

    > "Popełniasz typowy błąd logiczny osoby religijnej."

    Oho, kolejny dla którego język polski nie jest pierwszym językiem...

    > Czyli nie jest typowy dla osób religijnych.

    Ależ jest. Podobnie jak rap jest typowy dla "Afroamerykanów" z gett, co
    nie oznacza że Eminem też do tej grupy się zalicza.

    > Chciałeś - masz.
    > Fpisujcie miasta.

    No i znowu zaczynasz pierdolić głupoty... a już zaczynałeś coś z sensem
    pisać.

    [ciach]

    > A pooglądaj sobie zdjęcia i dziury. I znajdź przy okazji samolot.

    Za tym gęstym, czarnym dymem?

    > Nie zanosi sie na świat bez religii

    Dawniej nie zanosiło się też na świat, w którym ludzie będą latali
    między kontynentami.

    > Póki co, to jednak oni mają patent na terroryzm.

    A teraz porównaj sobie liczbę ofiar w zamachach islamistów w USA z
    liczbą islamistów skutecznie zbombardowanych przez USA.

    [ciach]

    > Możliwe.
    > Nie takie przekręty się widywało.

    No, tak, kolejny "spisek smoleński"...

    > Wydawnictwa też przypadkiem akurat te , co wydały "Szatańskie Wersety"
    > wyleciały w powietrze.

    Światowe Centrum Handlu też.... Zlikwidować handel!