    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Tue, 30 Apr 2013 19:31:16 +0200
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>
    <517e7252$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <klmfjb$5ns$1@node1.news.atman.pl>
    <517ec434$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <klmhge$7oi$1@node1.news.atman.pl>
    <517f6c06$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <klo5qs$kjo$1@node2.news.atman.pl>
    <517f9ea4$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <517fa1a4$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloeuf$69t$1@node1.news.atman.pl>
    <517febea$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie, ze Słowa Bożego.

    Czyli z legend i podań ludowych.

    > Nie uważam jej za jedynie słuszną.

    Ale oni mają dowody! Pisma święte, słowa Papieża... Wg twojej własnej
    "logiki" - niepodważalne dowody!

    [ciach]

    > Pacz, to tak jak chrześcijaństwo. Sprowadza się do braku wiary w to, że
    > świat stworzyła bezosobowa siła. I do braku wiary, że może on działać
    > bez wsparcia Boga.

    Teraz to już zaczynasz bełkotać...

    Ciężar udowodnienia ciąży na tym, kto twierdzi że jakiś byt istnieje.

    > Może Boga nie ma, ale póki nie przedstawisz obiektywnie weryfikowalnej
    > metodologii zbadania tej sprawy....

    Żądanie udowodnienia braku bytu świadczy o niedorozwoju umysłowym.

    > Kłamiesz. Nie istnieje neutralność.

    Tylko w twojej chorej głowie.

    > Zacznij od tego:
    > http://www.biblia.info.pl/biblia.html

    Ooo, to ja mam tak samo mocny dowód na to, że Ziemia jest płaska:

    http://www.theflatearthsociety.org/wiki/index.php?ti
    tle=Main_Page

    > Owszem. Dlatego ja mam swój dogmat ,,istnieje'' a ty masz swój dogmat
    > ,,nie istnieje''.

    Ręce opadają na to kurestwo, bo inaczej takiego zakłamania religijnych
    fundziaków nie da się nazwać...

    Nie mam, zakłamana mendo, dogmatu "nie istnieje". Nie mam żadnego
    dogmatu, co ciągle powtarzam. Chyba że za "dogmat" uznasz stanowisko
    "nie wiem".

    Jedyne co wiem w kwestii natury rzeczywistości oraz istnienia lub nie
    jakiegoś "boga" to to, że wszystkie argumenty twoje i podobnych tobie
    fundziaków opierają się na konfabulacjach, mitologii oraz urojeniach
    więc są równie wiarygodne, jak teoria Zeusa i spółki.

    > Ani ja nie udowodnię tobie ani ty mi. Twój system
    > wiary i mój system wiary są sprzeczne, ale obydwa to systemy wiary. Mój
    > jest niezgodny z twoją metodologią badań, a twój z moją.

    Ty nie masz ŻADNEJ metodologii badań. Więcej - ty masz wyraźny ZAKAZ
    badań (zakaz poddawania próbie).

    > A ja nie przestanę się składać tylko dlatego że ty piszesz, że ona nie
    > istnieje.

    Zakładając, że w ogóle się składasz, a nie po prostu zbierasz kasę od
    naiwnych dla siebie.

    > Póki co nie ma najmniejszego dowodu na to, że osobowy Bóg nie istnieje.

    Nie ma też dowodu na nieistnienie Wróżki Zębuszki, kosmitów, Piaskowego
    Dziadka czy prawdziwego Świętego Mikołaja.

    Żądanie udowodnienia nieistnienia to chyba najgrubszy możliwy błąd
    logiczny sugerujący poważne upośledzenie umysłowe.

    > No i daliśmy se wirtualnie po ryju...
    >
    > Swoją szosą, skoro nie wierzysz w szatana, to czemu to cię obraża?

    Bo de facto nazwałeś mnie wg swoich przekonań źródłem zła na świecie.