  • 301. Data: 2013-04-19 20:54:52
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 20:44, hiki o! pisze:
    > Zdecydowana. Moge wybrac dowolna z prywatnych firm. Zadnej nie MUSZE.

    No. Tak samo jak możesz teraz wybrać sobie dowolnego operatora GSM. I co
    z tego?

    Żadna z prywatnych firm nie da ci tego co NFZ, bo ich celem jest
    maksymalizacja funkcji zysku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 302. Data: 2013-04-19 20:56:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 20:41, Bartolomeo pisze:
    > I pewnego dnia ośmiu menelów recytujących Mickiewicza zagłosowało za tym
    > żeby przecwelić übermenszów.

    No na tym polega demokracja.
    Może dlatego, że idea übermenszów się jakoś nie sprawdziła i budzi dość
    negatywne wspomnienia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 303. Data: 2013-04-19 20:59:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2013 20:50, Liwiusz pisze:

    > Taka, że można wybrać księgowego w innej firmie, albo w ogóle
    > zrezygnować z usług.

    Kiedy już zachorujesz?

  • 304. Data: 2013-04-19 20:59:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Sęk w tym, że powodem tej decyzji nie będzie ,,już się nic nie da
    > zrobić'' tylko ,,o kurwa nie mam tych 20 tysięcy na wszczepienie
    > stentów, więc se umrę kurwa na ten zawał, bo co mi pozostało''.

    Nie zdradzę chyba tajemnicy, jeśli napiszę, że każdy umrze, najczęściej
    na coś, czemu można było zaradzić, stosując lepsze leki, lepszą terapię,
    tudzież zastosować profilaktykę w odpowiednim czasie.

    --
    Liwiusz

  • 305. Data: 2013-04-19 21:00:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-19 20:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Kiedy już zachorujesz?

    Nawet NFZ Cię nie wyleczy, jak się do niego zgłosisz już po zachorowaniu.

    --
    Liwiusz

  • 306. Data: 2013-04-19 21:05:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-19 21:00, Liwiusz pisze:

    > Nawet NFZ Cię nie wyleczy, jak się do niego zgłosisz już po zachorowaniu.

    ... chyba wyszło nie-to, co chciałeś napisać ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 307. Data: 2013-04-19 21:08:57
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 16.04.2013 21:42, Andrzej Lawa pisze:

    > I powtarzam: wspólnota mieszkaniowa to ogół współwłaścicieli. Jak ci się
    > nie chciało uczestniczyć w procesie współzarządzania, to teraz się
    > łaskawie przymknij albo wyprowadź.

    Głęboko się z powyższym nie zgadzam. Mylisz wspólnotę z kołchozem, który
    Tobie nakazuję, że jeśli chcesz mieć we własnym mieszkaniu telewizję, to
    wyłącznie od operatora X.

    Pozdr.!
    (D)

  • 308. Data: 2013-04-19 21:16:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 21:00, Liwiusz pisze:
    > Nawet NFZ Cię nie wyleczy, jak się do niego zgłosisz już po zachorowaniu.

    Gupoty gadasz. Do NFZ przyjmowany jest każdy. Nawet jak się ktoś urodził
    już chory.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 309. Data: 2013-04-19 21:17:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 20:59, Liwiusz pisze:

    > Nie zdradzę chyba tajemnicy, jeśli napiszę, że każdy umrze, najczęściej
    > na coś, czemu można było zaradzić, stosując lepsze leki, lepszą terapię,
    > tudzież zastosować profilaktykę w odpowiednim czasie.

    Ale jednak społeczeństwo uznało, że będzie prezentować etykę dążącą do
    tego, żeby jednak ludzie nie umierali tylko z biedy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 310. Data: 2013-04-19 21:21:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]

    > na coś, czemu można było zaradzić, stosując lepsze leki, lepszą terapię,
    > tudzież zastosować profilaktykę w odpowiednim czasie.

    Nie mów... Masz lek na starość?