  • 291. Data: 2013-04-19 20:25:59
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.04.2013 20:17, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > A próbowałeś kiedyś znaleźć prywatne KOMPLETNE ubezpieczenie WSZELKICH
    > kosztów leczenia?

    Zadna roznica z NFZ i publiczna sluzba zdrowia. JAk masz szczescie to
    cie beda leczyc, ale mozesz nie miec szczescia i leczenie bedzie
    finansowane w 70%......

    Wykaz istotne roznice miedzy prywatnym, ktore nie finansuje calosci, a
    publicznym, ktore obiecuje calosc, ale nie dotrzymuje slowa.

    zen.aspx

  • 292. Data: 2013-04-19 20:30:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 20:17, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > A próbowałeś kiedyś znaleźć prywatne KOMPLETNE ubezpieczenie WSZELKICH
    > kosztów leczenia?

    Od jednorazowego ataku problemu to może można by i coś znaleźć.
    Natomiast nikt nie ubezpieczy np. chorego od urodzenia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 293. Data: 2013-04-19 20:32:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-19 20:25, hiki o! pisze:

> [...]
    >
    > Wykaz istotne roznice miedzy prywatnym, ktore nie finansuje calosci, a
    > publicznym, ktore obiecuje calosc, ale nie dotrzymuje slowa.

    Nikt nigdy nie może obiecywać całości. Tylko trochę naginając
    rzeczywistość można stwierdzić, że można przedłużać życie ludzkie w
    nieskończoność przeznaczając na to nieskończoną ilość pieniędzy.

    Ktoś zatem musi podejmować decyzję - dalej już nie leczymy.

    Normalnie decyzję taką podejmuje chory lub jego rodzina. W ustroju
    socjalistycznym - doktor Mengele w osobie Ministra Zdrowia.

    Andrzej widocznie woli, aby decydował o tym Minister.

    --
    Liwiusz

  • 294. Data: 2013-04-19 20:36:34
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.04.2013 20:32, Liwiusz wrote:

    > Nikt nigdy nie może obiecywać całości.

    darmowa obiecuje bezplatne leczenie kazdego i zawsze.

    > Ktoś zatem musi podejmować decyzję - dalej już nie leczymy.

    Ale lekarz, nie urzednik.

    > Normalnie decyzję taką podejmuje chory lub jego rodzina. W ustroju
    > socjalistycznym - doktor Mengele w osobie Ministra Zdrowia.

    No wlasnie,

    > Andrzej widocznie woli, aby decydował o tym Minister.

    Coz, niektorzy sluzebnosc maja we krwii

    zen.aspx

  • 295. Data: 2013-04-19 20:41:12
    Od: Bartolomeo <n...@g...com>

    > Albowiem? Zauważ, że to jest wspólnota. I decyduje wola wspólnoty, a nie
    > twoja. Popatrzmy na mniejszą skalę. Nie państwo, a minipaństewko,
    > wysepka. Była bezludna, ale rozbił się statek, na którym płynęło 10
    > menelów recytujących Mickiewicza i 2 übermenszów:

    I pewnego dnia ośmiu menelów recytujących Mickiewicza zagłosowało za tym
    żeby przecwelić übermenszów. übermenszni byli przeciw ale zadecydowała
    większość. Wobec braku instytucji odwoławczych übermenszni zostali
    przecweleni.
    Taka analogia do zasad demokracji we wspólnocie mieszkańców.

  • 296. Data: 2013-04-19 20:42:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2013 20:32, Liwiusz pisze:

    > Ktoś zatem musi podejmować decyzję - dalej już nie leczymy.
    >
    > Normalnie decyzję taką podejmuje chory lub jego rodzina. W ustroju
    > socjalistycznym - doktor Mengele w osobie Ministra Zdrowia.

    W przypadku ubezpieczenia prywatnego - księgowi ubezpieczyciela.

    Co za różnica?

    > Andrzej widocznie woli, aby decydował o tym Minister.

    Uważam, że będzie w tym lepszy niż korporacja, który musi wykazać zysk
    za wszelką cenę.

  • 297. Data: 2013-04-19 20:44:56
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.04.2013 20:42, Andrzej Lawa wrote:

    > W przypadku ubezpieczenia prywatnego - księgowi ubezpieczyciela.
    >
    > Co za różnica?

    Zdecydowana. Moge wybrac dowolna z prywatnych firm. Zadnej nie MUSZE.

    > Uważam, że będzie w tym lepszy niż korporacja, który musi wykazać zysk
    > za wszelką cenę.

    zen.aspx

  • 298. Data: 2013-04-19 20:48:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-19 20:36, hiki o! pisze:

    > darmowa obiecuje bezplatne leczenie kazdego i zawsze.

    Nie. Zakres określa ustawa.

    --
    Liwiusz

  • 299. Data: 2013-04-19 20:50:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-19 20:42, Andrzej Lawa pisze:

    > W przypadku ubezpieczenia prywatnego - księgowi ubezpieczyciela.
    >
    > Co za różnica?

    Taka, że można wybrać księgowego w innej firmie, albo w ogóle
    zrezygnować z usług.

    > Uważam, że będzie w tym lepszy niż korporacja, który musi wykazać zysk
    > za wszelką cenę.

    Być może. Jestem skłonny pozostawić wybór, aby chcące osoby leczyły się
    via Minister Zdrowia.

    --
    Liwiusz

  • 300. Data: 2013-04-19 20:53:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 20:32, Liwiusz pisze:
    > Normalnie decyzję taką podejmuje chory lub jego rodzina.

    Sęk w tym, że powodem tej decyzji nie będzie ,,już się nic nie da
    zrobić'' tylko ,,o kurwa nie mam tych 20 tysięcy na wszczepienie
    stentów, więc se umrę kurwa na ten zawał, bo co mi pozostało''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek