  • Data: 2013-04-25 17:39:54
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak będziesz leciał na mnie machając siekierą to nie będę czekał aż
    > uderzysz. I tak samo jak prowadzisz pijany, to nie czekam aż zabijesz.

    I jak się obronisz (przed siekierą)? Zatelefonujesz po policję? :D :D :D
    Gdybyś miał pistolet (z pozwoleniem lub bez), to miałbyś jakieś szanse.
    W obecnym układzie - jedynie szybkie nogi.

    A jeśli będę prowadził pijany auto - to nie dowiesz się o tym. Jeśli
    będę bardzo pijany (>2 o/oo), to nie pojadę. A jak mniej niż 1 - to nie
    poznasz z daleka.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.